16.1.2011

Empty Space In My Head

Ihanaa muuten herätä aikasin näin sunnuntaisin, ehtii nimittäin mukavasti touhuilemaan kotiaskareiden parissa SEKÄ omien juttujenkin.

Joku siivouskärpänen iski muhun ja imuroin asunnon läpitte. Miehen pistin pyyhkimään pölyt kaikkialta.
Sitten olikin pyykkien vuoro. Ensin puhtaat pois ja sitten likaset pesukoneeseen. Ja innostuinpa siinä samalla pohtimaan ensi viikon asuakin. Sekä löysinkin sellaisen mitä aion tässä vielä ehtoon aikana kokeilla, että sopiiko se niin, kuin pääkopassani sen aattelin.

Määhän oon siis huono pukeutumaan eri tavalla JOKA PÄIVÄ. Eli saatan mennä parikin päivää samoissa vaatteissa. Ja ei, ei ne vaatteet nyt päivän parin käytön jälkeen ole likaisia. Varsinkin kun mulla on töissä ihan omat työvaatteet, ni ei nuo omat vaatteet pääse kuitenkaan likaantumaan. Ja siks toisekseen, mulla on loppupeleissä aika huonosti paitoja. Öhöm... pitäsköhän taas alkaa kasaamaan niitä ihania paitoja. Ja mä haluaisin nimenomaan väriä! Huomasin et suurinosa mun lemppareista on aika tummaa. Mä haluaisin väriäkin! Ja sit viel semmostakin väriä, et sen paidan kans vois sitten käyttää jotain muitakin. Pitää tässä varmaan muutamaan nettisivua tutkiskella tänään, josko sieltä sattumoisin löytyisikin jotain kivaa. Vaikka enhän mää siis mitään paitoja periaatteessa tarvitsisi mutta hei, sitä väriä ois kiva saada!

Löytyyhän multa violettia, punasta, leopardia, pinkkiä, luumua, värikästäkin mutta niissä on kaikissa jotain omia erikoisuuksiansa joten niiden kans ei voi leikkiä. Siis ainakaan irtovyön kanssa.

Pakko sanoa, et mä oon löytänyt kerrankin oikein loistavat rintaliivit. Siis sellaiset jotka sopii tämmöselle ISOPOVISELLE. Kurkatkaapa tännepäin. Ellokselta löytyy mun mielestäni hyvä valikoima, kun aattelee että on nettikauppa. Itse kun tiedän mittani, ni ei oo ees hankala löytää just sopivia. Löytyyhän tuolta NetAnttilastakin jotain isollepovelle sopivia mut ei ne kuitenkaan ole yhtä tukevia vaikka muuten menettelevätkin.

Täällä on ihana lumimyrräkkä. Otin kyllä kuvaakin, mutta ei se kuva välittänyt samaa näkymää, minkä itse näen kokoajan kun ulos katselen. Tuulee ja tuiskuaa...Tietää pitkävartisten saappaiden käyttöä huomenna. Kyllähän mä lumesta tykkään, paukkupakkasista en niinkään mutta kyllähän se niin on, että sais tuo lumentulo pikkuhiljaa loppua. Eiköhän sitä oo jo tullu tarpeeks tämän talven osalta. Ja huomenna vielä alkaa plussakelitkin, joten tulee semmosta ihanaa floskaa.. Not good!


APproject - Empty Space

2 kommenttia:

  1. "Eli saatanan mennä parikin päivää samoissa vaatteissa."

    Tuliko tarkoituksella ;)

    VastaaPoista
  2. pikkelsi,
    NO EI! ;) Mitähän mä oon alitajuntaisesti mahtanut miettiä... Kirosanoja selkeestikin!

    Nopeasti muoks muoks!

    VastaaPoista