7.1.2011

Housuja, housuja, housuja ja vielä kerran housuja!

Olen vienyt jo pikkuhiljaa äitini luokse noita housuja jotka kaipaavat lyhentämistä.
Harmillista siis, kun on tämmönen pikkutumpero ni aina täytyy lyhentää ja koska äidilläni on ompelukone (sekä hän on ompelija) niin mikäs sen parempi paikka hoitaa tämmöset lyhennykset.

Onneksi joissain kaupoissa on vaihtoehtona lahjepituus 82 tai 76.... mulle kiitos toi jälkimmäinen. :)
Sillonkin ne jää vähän pitkiksi mut mie vaan tyksin semmosesta. En tykkää et housut on just millilleen oikeenpituset vaa ne saa olla siis mieluummin vähän ylittekin.

Tosiaan.... tossa tuli yllätyksiä vastaan kun kaivelin noita housuja esiin. Äidille on vietynä jo 2kpl (leggarit ja housut) ja nyt löysin vielä täältä kotoa yhdet leggarit sekä neljät housut.... Aijai ku on kivaa kun pitää siis kahdeksat housut lyhentää... Juu'u.

No mut.... eiköhän tuo määrä oo riittävä eli housuja ei kaivata enempää. Ku siis mulla on vielä lisää kaapissakin!!! Ne on sentään jo valmiiks lyhennetty. Mitähän niitä löytyy... hmm... kuudet housut ja kuudet leggarit... Niimpä niin! Enhän mää mitään uusia ois toisenkautta tarvinnutkaan, mutku ne oli hyvät ja ne oli ennenkaikkea halavat! (13e/housut)


6 kommenttia:

  1. Ja se kannattaa muistaa, että jos ihan uuden uutukaisia housuja lyhentää, kannattaa jättää se vara, että pesussa hiukan lyhentyvät. Onks noi keskimmäiset harmaat niinku leggarit, niissä on jotain koristusta?

    VastaaPoista
  2. Älä ota tätä mitenkään ikävästi, kyselen ihan mielenkiinnosta. Onko sun haastava löytää esim. farkkuja? Tosi kiva kuitenkin et löydät runsaasti housuja, itse jouduin pulskimmillani käyttämään lähinnä hameita, koska mikään ei istunut, koska kaikki läski kertyi siis vatsaan.

    VastaaPoista
  3. Sari,
    Joo, mä oon nuo kaikki kuvassa näkyvät housut pessyt pari kertaa ennenkuin ne lyhennettiin.

    Harmaat on tosiaan leggarit.

    Riina,
    Ei ole haastavaa löytää farkkuja, vaikken niitä pahemmin käytäkkään. Yleensäkään ei ole haastavaa löytää housuja. :)

    VastaaPoista
  4. Ajattelinkin, että sulla ei varmaan ole vaikeuksia löytää farkkujakaan, kun ruumiinrakenteesi on nimittäin nimittäin tosi kiva. Mä itse taas olen pelkkää mahaa, mikä merkitsee ettei mikään oikein näytä hyvältä mun päälläni. Oon kateellinen. :)

    VastaaPoista
  5. Riina,
    No en mä nyt sanoisi että ruumiinrakenteeni on kiva mutta menettelee. Siis että voisihan se olla huonomminkin. Mää haluaisin tota lantiota pois (tääl ois, eurolla kilo ;) ) mut tyhmää ku se menee sieltä sitten ihan viimeiseksi, sanotaan. Onneksi kapenemaan päin kuitenkin. :)

    Sanoit että olet pelkkää mahaa, niin tarkoitatko että olet rakenteeltasi enemmänkin omena?

    Farkkuja ei tosiaan ole hankala löytää. Jotenkin kasvoin niistä ulos. On mulla parit farkut mutta tosi harvoin käytän. Varsinkin kun markkinoilla ei ole juuri sentyyppisiä farkkuja joita haluaisin. Joskus vuonna nakki olikin ja oikein harmittaa, kun niitä ei vissiin taida enää olla. Tai kyl ne väittää et on, mut ei kyl samalla kaavalla tehtyjä.

    VastaaPoista
  6. Ihana kuviointi noissa mustissa housuissa!






    Teya

    VastaaPoista