25.1.2011

Huulirasvapussukka

 Ihana Annamanna ystäväiseni, joka pitää omaa Uutistoimisto Anselmi -blogiaan - lähetti minulle tällaisen ihanan huulirasvapussukan. (okei, voi sitä käyttää vaikka huulipunapussukkanakin mutta kun minä en nyt huulipunaa käytä niin huulirasva sitten)



Ja siinä on vielä tommonen ihana ominaisuus, että sen saa avaimenperään kiinni.



Helpottaa ainakin mun huulien rasvailua kun avaimet on aina kädet ulottuvilla. Ku ennen mulla ollu just ongelmia, kun huulirasva on jossain laukun ihan pohjalla ja sen metsästämiselle ei oo koskaan aikaa. Ni tämmönen pussukka kyllä ratkaisi niiiin sopivasti meikäläisen ongelman.



Saa huuletkin hoitoa, kun mulla pakkaa aina näin talvella rohtumaan nuo huulet. Ja huulirasvan laitto on ollut vähän jäässä. Niiden ongelmien takia. Vaan tuskimpa enää!

1 kommentti: