21.1.2011

Hyvää huomenta!


Tänään onkin ollut mielenkiintoista herätä aikasin, niinkin aikaisin että mulla on aikaa raapustella tänne blogiin jotain. Olen siis herännyt TUNTIA aikasemmin kuin normaalisti - ei vaan tullut enää uni.

Pakko muuten kommentoida tuota kuvaani, että aika hyvin muuten sopii hiukset kiinnikin. Tuossa kuvassa on siis kiinni ja takana pienen pieni töpöhäntä, hih.Ja kyllä, sänky on petaamaton tuossa kuvassa. Miksi aina kaikki kuvat onnistuu silloin kun se tausta on ihan sekanen, hmmm...

Mä en ymmärrä noita mun kulmakarvojani. Ne elää selkeesti omaa elämäänsä. No ei sili, sanoihan se kosmetologikin että mulla on niin erikoislaatuiset kulmakarvat, ettei hän halunnut tehdä niistä mitään viivoja (sellaisia mitä nyt usein siis näkee naisilla) ja sitten puhui jotain pyörteestä tai jostain, että niitä on varmaan hankala pitää aisoissa. Niin se siis kysyi asiasta, mihin en oo aiemmin kiinnittänyt huomiota. Ku mun kulmani oli ollu luonnontilassa 26v. kunnes innostuin menemään kulmien muotoiluun. No toivotaan että saan noilla "aineilla" ne hallintaan (niistä enemmän omana postatuksena) eikä ne eläis ihan tuolla tavoin elämää. Joskus kuulin, että vaseliinilla sais aika hyvin siistiksi eikä eläis omaa elämää, mut uskaltaako nyt vaseliinia käyttää? Ainakaan pakkasilla, jäätyy karvat ;) No tätäkin tutkailen jahka ehdin.

2 kommenttia:

  1. Sun hiukset on ihanan väriset. :-)

    VastaaPoista
  2. Jetta,
    Kiitoksia. Ne on kyl kieltämättä nyt oikeen kivat. Mulla ollu usein ongelmia hiuksien värin kans. Tykkään punaisesta, mutten kaikenlaisesta punaisesta. Mut tää + raidat on just ihanat.

    VastaaPoista