27.1.2011

KENGÄT

Oon aina aatellu että mulla on ISO määrä kenkiä, vaan kun nyt näitä tuossa katselen ni eihän niitä nyt mikään ihan kamala määrä olekaan. Mutta iso määrä minulle. Kun mie oon aina ollu semmonen et kuljen parilla kengillä vaan – kesä ja talvikengät. Eli tasan kaks paria kenkiä. No nykysin löytyy toki enemmänkin ja mieluustihan tota kasaa ois kasvattamassakin.


Ja sit mulla on semmonen hassu tapa, et ku ostan uuden parin kenkiä ni en mä niitä välttämättä heti edes ala käyttämään. Olihan mulla varmaan yhdetkin ostetut kengät kaks vuotta kaapissa ennenku ne löysin ja aloin käyttämään. Siis KAKS VUOTTA! No okei, ehkä mä sit loppupeleissä vaan unohdin et mulla on semmoset kengät mutta joo, ei oo outoa mulle et herään joskus aikojen päästä jotain kenkiä kaipaamaan.


Nyt mulla on selkeesti joku ballerina ja n. 4cm korolliset nilkkurit fetissi. Siis ballerinoissa mua kiukuttaa se tosiasia, et numero 37 on mulle ihan LIIAN ISO. Saan kyllä noilla lapuilla tehtyä niin, et ne ei tipu jalasta mut kyl vähän epämukavat siltikin on. Yhyy! Ja mulla on vissiin kolmet vai neljät parit ballerinoita eikä niistä oo ku yhdet silleen sopivat ettei tartte aatella mitään lappusia sinne kenkään. YHYYYY!


Ja tää kenkähimotus on tullut tässä muutaman vuoden sisällä.
Varmasti tulen taas kesällä hankkimaan lisää kenkiä. <3

7 kommenttia:

  1. Kivannäköisiä kenkiä!
    Mua ärsyttää, kun mulla on niin iso jalka ja sen hiukan leveämpi, niin en löydä koskaan sellasia kivoja kenkiä, joista tykkäisin. Kun näen jotkut ihanat, niin ei niissä ole enää kokoa. :(

    VastaaPoista
  2. Onko tuossa kaikki sun kengät? 11 paria!

    VastaaPoista
  3. Melinda,
    Mulla on kans levee lesti muttei se monissa asioissa vaikuta. Eniten mulla tuottaa ongelmaa, jos on liian pitkä varsi kengässä. Mulla taas ei oo tota kokoongelmaa. Ku jalka on 36-38 väliltä, ni löytyy aika helposti. Tänäänkin kävin aikani kuluksi ALEkenkiä katsomassa ja löytyikin mukavat, mutten sitten viitsinyt kuitenkaan ostaa. ;)

    Anonyymi,
    No saappaat siitä puuttuu, joten 12 paria oikeastaan.

    VastaaPoista
  4. "Nyt mulla on selkeesti joku ballerina ja n. 4cm korolliset nilkkurit fetissi."

    Fetissi tarkoittaa muuten sitä, että tuntee vetovoimaa/tarvetta/pakkoa jotain kohtaan seksuaalisella tasolla :) Et varmaan tarkoittanut tässä sitä...

    VastaaPoista
  5. No joo, en kyllä tarkoittanut mutta varmasti moni kuitenkin ymmärsin pointin mitä ajoin takaa. Kunnen juuri sillä hetkellä muistanut mikä se oikea sana oli, jota hain.

    Ihan tulevaisuuden varalta, ei kannata ihan jokaista sanaa korjata. :)

    VastaaPoista
  6. Okei, tarkoitus ei ollut loukata. Ajattelin, että luulit sanan tarkoittavan jotain muuta. Taidanpa siis poistua mailtasi "meuhkaamasta".

    VastaaPoista
  7. No ei se mitenkään minua loukannut. Ajattelin että fetissin ymmärtää tässä tapauksessa moni siten kuin aattelin, varsinkin kun olen kyseistä sanaa kuullut ja lukenut monien muidenkin käyttävän. Enkä usko, että hekään sitä tarkoittivat sillä seksuaalisella tavalla. :)

    Aika usein puhutaan laukku ja kenkäfetissistä. Ja uskon sen tarkoittavan tuossa yhteydessä sellaista, joka ostelee hirveät määrät kyseisiä tavaroita.

    VastaaPoista