10.1.2011

Väsy, poikki, itku, katki

Otsikko sen jo kertoo...
Mä oon ihan tööt tööt töööt täällä.

Paljon ois puuhaa ja paljon onkin puuhattu, mut nyt on ollut viimeiset 2h ajan semmonen töötti tööt tööt olotila.
Ja sitkeesti pakko vielä vajaan tunnin jaksaa, ku muuten menis yöunet hippasen liian pitkiksi.

Tää on vähän hassuu.... Väsyneenä, mä saan ihmeen pirteekohtauksia. Mut tosiväsyneenä mä vaan zombietan ympäri asuntoo..

Sit on viel kaiken kukkuraksi kylmä, eikä oo mitkään kuumat teet (kofeiinia!!!!) eikä villasukat eikä minkäänmoinen pukeutuminen auttanut tohon tilaan. Joten alistuin ja hyväksyin tosiasian, et tänään sitten tutistaan samalla ku silmät lurpsahtelee kiinni.

Tää väsy on aika outoa, koska syön kuitenkin D-vitamiinia ja no, vitamiineja yleensäkin.
Ja tänään oon turvautunut tohon kofeiiniinkin (teen muodossa, tietty)
Mut ei ku ei.... kroppa pysyy väsyneenä. No toivoa saa et nukun sikeesti koko yön ja herään aamusti taas pirteenä töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti