22.2.2011

Haluamiselle ei näy loppua - Nyt vuorossa kenkämaniaa

















Mää tuun hulluksi täällä!
Just ku tilasin paitoja itselleni, ni sit päähän pomppasi aatos et määhän tartten myös kenkiä.
Joten eiku tsekkaamaan nettikaupat läpitte ja Halensiltahan nuo kuvassa olevat kengät löytyi.

Nyt matkassa on vaan yksi mutka.
I HAVE NO MONEY! (ainakaan siis kaikkiin)
Eli pitää miettiä ja pohtia.
Tossa ois hieman alle 400€ kengät.
Enkä tiedä kehtaisinko tilata niitä kaikkia kotiin kuitenkaan testimielessä.
Ja ottas ne mitkä tuntuis sitten mukavimmilta. Ku ehdottomasti tarvitsen sandaalit - mun vanhat ku on liian piukat vaikka muuten kokonsa puolesta sopivatkin. Ja koska oon pihi ihminen (sisimmässäni) ni en heitä pois koska ovat niin hyväkuntoiset - yllättävää, kun ovat nimittäin 18v. vanhat nahkasandaalit. No sen siitä saa, ku käyttää vaan kesäisin sekä pitää hyvää huolta.

Mun ehdottomasti suosikit silti on tuo fuksianinvärinen
fuksianpunainen, sitten vasemmalla ylhäällä oleva musta sandaalit sekä tuo farkkukankaasta tehty nilkkuri. Tosin tuo fuksianinvärinen aiheuttaa pohdintaa, kun sitten taas musta menis niin helpommin minkä tahansa kanssa, mutta mutta... ku mie haluun väriä!

4 kommenttia:

  1. Se on fuksia eli fuksianpunainen ei fuksianinvärinen.
    Onko sulla kymmenvuotiaasta asti ollut samat sandaalit?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Kiitoksia täsmennyksestä.
    Joo, jotakuinkin sen ikäisestä. Vai oisko ollu... No jotain siinä 10-13v. saakka ollu nuo samat sandaalit. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Pipsa, nyt tuli mullekkin kenkä kuume ;) :D Oon kyllä jo pitkään katsellu kesäks senkiä, mut ei oo oikein näkyny mieleisiä :)
    Noi on nättejä kenkiä, varsinkin noi farkku kengät osu mun silmään heti ;)

    VastaaPoista
  4. Emmy,
    Ole hyvä vaan! ;)
    Mie oon tuota listaa vähän vähentänyt, että voisin ehkä tilatakin. Tosin oon aatellu yhtä kivaa juttua, tuota kenkäostoa aatellen mutten siitä voi valitettavasti täällä kirjotella.

    VastaaPoista