23.2.2011

Kasvonaamio



Olen nyt jo hetken aikaa käyttänyt kasvonaamiota muutaman kerran viikossa.

Multa löytyy tuollaista The Body Shopista ostettua kasvonaamiota, joka kyl sitten puhdistaa ja tekee varmaa ties mitä muutakin. Itse tykkään siitä kun ottaa naamion pois ja iho tuntuu erittäin puhtaalta ja hengittävältä.

Hintahan tuolla oli muistaakseni 11€.
Ajattelin aloitella ensin halvemmista, kunnen aikaisemmin ollut kokeillut joten en tiennyt miten tässä mennään. Seuraavaksi katselen ihan reippaasti niitä kalliimpia ja ties mitä tahansa lupaavia kasvonaamioita.
 


Tuossa on Mentholia, joten se tekee mukavan olotilan puhdituksen jälkeen.

Naamassani on ystävältä joululahjaksi saatu suklaanaamio. Jonka jälkeen siis koko innostus kasvonaamioista oikeastaan lähtikin. Mutta ei kiitos tuollaista suklaista enää, mulle tuli kovin huono olo siitä suklaisesta hajusta. Ja sitten tässä sukaanaamiossa erona tuohon Body Shopin naamiolla on se, että sukaanaamio kuivui kun taas tämä vihreä naamio ei kuivukkaan (ainakaan siinä 15min aikana, kuinka kauan naamio täytyy pitää)
 

Mutta nyt pitää alkaa juoksemaan bussipysäkille!
Mukavaa keskiviikkopäivää sinne ruudun toisellekin puolelle!

14 kommenttia:

  1. Tuo Body Shopin naamio on syväpuhdistava naamio, joten varmaankin riittäisi kerran viikossa laitettuna... Millainen ihotyyppi sinulla on?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Ei hajuakaan mikä ihotyyppi mulla on. Ainakin myyjä sanoi, etten tarvitsisi mitään kovin syväpuhdistavaa mutta suositteli silti tuota kasvonaamiota. Kerran viikossa varmaan riittäisi, mutta mie oon tehny sen kahdesti.

    VastaaPoista
  3. Mulle ainakin suositeltiin, kun aloin naamioita (ja kuorintoja) käyttämään, että kerran viikossa riittää. Koska muuten iho kuivuu liikaa. Mulla on siis sekaiho.

    VastaaPoista
  4. melinda,
    Ahaa, okei. No ehkä määki sitten hillitsen enkä tee usein. :) Siis kuin kerran viikossa. Pitäski selvittää mimmonen iho mulla oikein on. Oon aina aatellu et se on kuiva iho, mut ei se kyl oikein oo.

    VastaaPoista
  5. Itse ostin tänään Body Shopista naamion ja se oli Merilevä-ionisavinaamio. Kerran viikossa max.

    VastaaPoista
  6. Etkö osaa katsoa peiliin ja nähdä millainen iho sulla on...

    VastaaPoista
  7. Anonyymi1,
    Tuota se myyjäkin muuten esitteli. Mutten vielä ottanut kun se oli kalliimpikin. Mut se kyl kiinnosti.

    Anonyymi2,
    Osaan kyllä, mutta mitä se hyödyttää? En osaa sanoa onko mun iho rasvainen, kuiva, normaali vaiko sekaiho. No okei, rasvaisen voi ainakin poistaa koska se ei oo rasvainen. Mut muuten en tiedä. Tai on joku varmaan sen mulle joskus sanonut, mutten muista. Veikkaan kuitenkin sekaihoa.

    VastaaPoista
  8. Aargh mulla menee hermo kun kaikenmaailman friikki-anonyymien täytyy käydä täällä aukomassa päätä. Ihanaa PipSa kun jaksat vastailla asiallisesti :)

    VastaaPoista
  9. Tämän postauksen innoittamana innostuin laittamaan itselleni pitkästä aikaa kasvonaamion :). Oli tosin Avonin, mutta tuli kyllä mukava olo :).

    VastaaPoista
  10. Kristiina,
    Mulla ei ole syytä kiukutella anonyymeille vaikka ne kiukuttelis mulle, asiallisesti vastataan kaikille kun se kuuluu käytöstapoihin. :)

    Aamunkajo,
    Kyl noi kasvonaamiot on vaan ihania. Sitten kun oon kuluttanu tuon, ni hommaan jonkun toisen. Luultavasti Body Shopista, kun Sokoksen myyjistä ei saanu apua valinnassa. :(

    VastaaPoista
  11. Ihana toi naamiokuva =D Vika siis. t. E

    VastaaPoista
  12. Ei ihiminen voi olla hyvinvoiva, jos näyttää tuolta, ku sä. PS. Näyttää aiva, ku olisit levittäny paskaa tuohon sun naamaas. PPS. En tienny, et Suomessa on uusi Shrek.

    VastaaPoista
  13. Anonyymi,
    No voin aivan hyvin, haluatko lääkärintodistuksen asiasta? :)

    No, kasvonaamiot kyllä kieltämättä näyttävät siltä kun ois kassa paskaa naamassa mutta laitan sitä ilomielin jos se saa ihon voimaan paremmin. :)

    Oi, se naisShrekhän oli nätti ja just samanlainen tättärää ku minä. Joten kiitoksia. :) Aika nappiin meni! :)

    VastaaPoista
  14. No ollos tuttavallinen vaan. ;D

    VastaaPoista