2.2.2011

KAULAHUIVIT

Mulla on hirmuiset määrät erilaisia kaulahuivia, mutta esittelen tässä teille omat suosikkini.
Aiemminhan mulla oli kaulahuivien kanssa lähinnä viha-rakkaussuhde. En vaan ollenkaan tykännyt käyttää – Talvisin tuo oli hieman hankalaa kun kaula oli kuitenkin pakko JOTENKIN suojata. No sillon tulikin käytettyä usein Poolopaitoja (että mä vihasin muuten niitäkin!) ja sen jälkeen sellaisia neuletakkeja jotka suojasivat oikein hyvin kaulan kohdankin.

Mutta sitten kun viimeinenkin neuletakki jossa oli tämmöinen kaulaa suojaava ominaisuus, ni meni rikki eikä uutta samankaltaista ole löytänyt, niin on ollut pakko myöntää tappio ja alkaa käyttämään noita kaulahuiveja…

Mutta mutta… olenkin huomannut, että kaulahuiveilla saa kaikista helpoiten piristettyä asua ja se on ihan lämminkin noin. Ja ah, miten paljon ihania ja upeita kaulahuiveja onkaan!! Oisin varmaan ostanut itselleni useammankin kappaleen mutta oon koettanu tässä pitää jonkinlaista järkeä päässä. Eli muutamat löytyy kun suurimmanosan pistin kaappiin muovipusseihin. En tiedä mitä niidenkin kanssa tekisin, sillä ne on vähän turhan värikkäitä makuuni. Ainakin kaulahuivi makuun.

5 kommenttia:

  1. Minä olen myös kaulahuivi-ihminen ja niitä onkin sitten joku reilu kolmekymmentä kappaletta...

    VastaaPoista
  2. Multa löytyy varmaan vaan n. 10 kaulahuivia. Enemmänkin haluaisin ostella, mut koetan hillitä itseäni. :) Nyt himottaisi eräs pinkin värinen mutten oo meidän GT:stä sitä löytänyt. No ehkei sitä saa enää koskaan.

    VastaaPoista
  3. Kaulahuivit on ihania :) Ja niillä saa tosi näppärästi uutta ilmettä johonkin asuun. Ja niinku noi kuvassa olevatkin huivit näyttää sellaisilta ohuilta ja kevyiltä ni niitä voi käyttää ihan sisälläkin, jos haluaa.

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään huiveista, vilukissana. Aina on huivi kaulassa. :)t. E

    VastaaPoista
  5. Emmy,
    Siis ihan totta, niillä saa uutta ilmettä asuun ja tosiaan, ei nuo kovin paksuja ookkaa. Paitsi siis tuo violetti, se ei oo mikään kovin kevyt. Mut nuo tummat on semmoset kevyemmät.

    Anonyymi,
    Mieki oon vilukissa, mut mulla se on lähinnä et jalat on kylmät. Aina pitää olla tossukat jalassa. Paitsi ei nyt ihan kesäisin.

    VastaaPoista