9.2.2011

Liehulahkeet kevääksi

Tämä uutinen olikin meikäläisen makuun.
En normaalisti mene muodin mukana, ellei se sitten oikeasti kiinnosta mua (pointti on se, etten väkipakolla ostele sellaisia vaatteita jotka on muodissa sillä hetkellä - vaan ostelen jos oikeasti tykkään)

Lähde






















Multa nimittäin löytyy kaapinpohjalta kunnon purjelahkeet. Näitä megalahkeisia en vielä ole käyttänyt (ainakaan julkisesti) mutta olihan tuossa pienessä muotikuvauksessa sellaiset jalassa)

Tosin kuten jo tuossa ylempänä sanoin, niin en mene muodin mukana. Jos mä tykkään käyttää pillifarkkuja, vaikka muodissa ois nuo liehulahkeet ni minähän pidän. :)
(ei sitä mun mielestä nyt pidä niiiiin muodin orja olla)

Lähde

Mie tykkään nimenomaan noista leveä lahkeisista.Vaikka enhän mä tiedä, sopiiko ne aina mulle mutta mie tykkään siltikin.

Housut ovatkin mulla pienoinen pakkomielle, kun niitä pitää olla MONTA ennenkuin olen tyytyväinen. Nimimerkillä nytkin n. 20 housua omistava. No ompahan valikoimaa ja jos jotkut on pesussa ni ei ole ongelmaa varaparin kanssa. :) Kai tälläkin on vaikutusta menneestä, kun sillon mulla oli 1-2 housua vaan ja sillo sai aina hermoilla kun meni rikki taikka oli pesussa et mitäs sitten päälle. Se oli silti sitä aikaa, kun en tuhlaillu vaatteisiin ennenkuin oli IHAN PAKKO. Nykyään ostan jo pelkästä ostamisen halusta ja jos tykkään kyseisistä housuista.

Farkkuja mun kaapista on turha etsiä. Eiku hetkinen, löytyy sieltä muuten yhdet. Mää en vaa nykyisin tykkää niistä. Ois se vähän vaikea tehdä kyykistelyitä kireissä farkuissa. Siksipä mun housujen ostossa valintaan vaikuttaa enemmänkin se, että niillä tosiaan pääsee alas ja ylös melko nopeasti. (eli kyykkyyn ja ylös)

Mut keväällä sitten mennään hulmulahkeineen ulkosalla!

6 kommenttia:

  1. Riippuu varmaan farkuista, mutta kyllä mä ainakin pääsen niissä helposti kyykkyyn ja ylös ja muihinkin asentoihin.

    VastaaPoista
  2. No riippuuhan se toki siitäkin, mutta mie en oo tykännyt. Se kankea farkkukangas ei vain ole ihanteellinen mun keikistyksilleni. :)

    VastaaPoista
  3. Mitkään ei ole niin ihanat housut kuin strechfarkut! Suosittelen Lee Coopereita.

    VastaaPoista
  4. Strechfarkut onkin olleen hyviä. Harmi etten ole löytänyt sellaisia sopivia. No ehkä pitäisi alkaa tutkailemaan.

    VastaaPoista
  5. Farkkukankaitakin on erilaisia, on jäykempää ja ohuempaa. Itse olen varmaankin aina yrittänyt mahtua liian pieniin farkkuihin ja siksi ne ovat tuntuneet niin epämukavilta päällä, ettei minunkaan kaapissani ole kuin yhdet.

    VastaaPoista
  6. Niin joo ja piti sanomani, että oli kiva postaus! :)

    VastaaPoista