11.2.2011

Sun is Shining

Lähde























Siis tuntuu jotenkin hämmentävältä kun tuo tommonen harvinainen keltainen valoilmiö tuolla taivaalla paistaa. No selkeesti on tulossa se kevät.


Palkkakin tuli (no ei nyt sentään heti mennyt) ja kovin mua kutkuttaisi ostella eräs ihana pinkki mekko itselleni (!!) mutta harmillista vaan, että kyseistä mekkoa ei ole enää mun koossani. Suurinkoko kyllä löytyy mutta voin jo vaikka vannoa, että on mulle liian iso sitten.

Käppäisin tänään Alkossakin. Ihan kävin tutkailemassa löytyisikö hyllyistä erästä likööripulloa, mutta eipä löytynyt (tämän kyllä arvasin kun luin netistä jo eilen, että kyseessä ois tilaustavara) mutta siinä sitten kun olin lähdössä pois ni huomasin että Bacardi Breezeristä oli uusi maku - MANGO. Joten olihan se pakko ostaa maistettavaksi. Mää oon tämmönen vähän kreisi ja tykkään maistella aina jokaista uutukaista makua. (no hei, eikai sitä ny muuten tiedä tykkääkö vai eikö?)

Ai niin, IHANAA KUN ON VIIKONLOPPU!

5 kommenttia:

  1. Minäkin maistoin tuota mango Breezeriä, mut ei tullut suosikkia siitä. Vesimeloni (onkohan enää edes myynnissä?) ja ananas on mun suosikit.

    VastaaPoista
  2. Joo, ei toi Mango mitään parhainta ole. Harmi etten ole päässyt jokaista Breezer makua maistamaan. Monta vielä puuttuu...

    VastaaPoista
  3. Onko nuo Bacardi Breezerit joitakin limuviinoja?

    VastaaPoista
  4. Juu, eiköhän ne semmosiksi lasketa.

    VastaaPoista
  5. Noita tuli juotua ulkomailla, kun maksoivat vaan 1euron luokkaa kaupassa. :) Ananasta join eniten, kun maistui parhaimmalle. Siellä oli sitä paitsi PALJON enemmän makuja kuin Suomessa. En edes muista mitä kaikkia.

    VastaaPoista