24.2.2011

Tulis jo!

Oon saanu ilmoituksen että kaks pakettia ois saapunu.
Toinen postissa, toinen valintatalossa. Ja nyt pitää odotella, et isäntä pääsee töistä ja hakee ne.
Jaa miksen mää hae? Noku ne on isännän nimellä... PÖH!

Mä oon oikeesti aika samperin kärsimätön ihminen mut kyl mul joissain tilanteissa sitä kärsivällisyyttäkin löytyy.
(jaa missä tilanteissa?)

Samalla myös pohdin, että mennäkkö vaiko eikö mennä ottamaan pikapäikkärit.
Olo on nimittäin aika nuutunut ja ois kiva ehtoolla olla pirteänä kun ois sillo niin paljon tekemistä.
En ookkaa tainnu kertoa, mut me muutettiin meidän kotiaskarejärjestystä silleen et mies käy kaupassa ja mie tiskaan, siivoukset sitten yhteistuumin. Joten illalla tiskailua + keittiön siistimistä (miks mies saa sen aina tommoseen pommin jäljiltä kuntoon?) ja sitten sen jälkeen voiski ottaa rentouttavan kylvyn... eiku siis suihkun. Ai miten mä kaipaisinkaan ammetta, sitä lämmintä kylpyä on kova ikävä. Meidän parissa aiemmassa asunnossa oli sellaiset ja kuka sen vessan usein varasikaan? No minä tietty! Sinne niin jonkun kivan kirjan kans + kasa kynttilöitä ja kuumaa saippuavettä. Mikä onkaan ihanampaa!!!

2 kommenttia:

  1. No, mitä niissä paketeissa oli?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Tavaroita vain. :)

    VastaaPoista