15.3.2011

Back in business, brain is melting

Näin aamusin kun ei oo vielä nuo aivonystyrät heräilleet, on erittäin mukavaa yrittää kirjoittaa blogiin. Blogiin joka on ollut nyt aika hiljainen koska en vain ole saanut itseäni raahatuksi tänne sivustolle ja kirjoittamaan liibalaabaa.

Oli ihanaa katsoa muuten Sinkkuelämää elokuva televisiosta. Tähän mennessä kun oon siis tuijotellut sitä tietokoneen kautta, vaikka eipä tuo näyttö mitenkään pahaksi kakkoseksi jää katselussa. :) Mutta enihau... miehen kanssa sitä tuijoteltiin ja niiskuteltiin (no siis minä niiskuttelin) ja jotenkin ihanaa että mies suostui sen mun kanssa tuijottelemaan. Olin tehnyt jopa ihanan raikasta hedelmäsalaattia. Joka kyllä katosi jälleen kerran parempiin suihin, kun mies sen söi. Se on aina niin perso makealle, kun mulle riittää pienempikin määrä. Suolainen on mun heikkous.

Mä oon jääny totaalisen koukkuun noihin Facebookin peleihin, tai paremminkin Zyngan peleihin. No onhan mulla aikaa mitä niihin kuluttaa, eikä niihin koskaan kovin paljoa aikaa edes mene. Jonkun mielestä varmaan tyhmää, mutta musta se on mukavaa "heitä aivot narikkaan" toimintaa.

Höh, juuri kun viime viikko oli lämpimämpi niin nyt tulee taas viileämpää. Ei kovinkaan pahasti, mutta näin aamusin siis on kylmää. Tuntuu jotenkin tyhmältä pukeutua tooosi lämpimästi kun sitten puolenpäivän pintaan tuntuu, että sulaa niiden lämpökerrosten alle. Joten mä pukeudun nyt silleen hilkulle, eli ei oo kylmä muttei lämminkään.

12 kommenttia:

  1. Oletko seurannut paljon Japanin tilannetta?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Itseasiassa kyllä. Todella surullinen tapaus. Ku niin paljon yhdestä tsunamista. Siis tarkoitan, että eikö se pelkkä tsunami ois riittänyt, vaikka ois sekin saanu jäädä tulematta.

    Oletko itse seurannu? Oletko ajatellut avustaa hieman? Itse olen pikkaisen avustanut, kun mun palkkapussilla ei nyt mitään monia satoja lahjoitella avustuksiin.

    VastaaPoista
  3. Tsunamihan oli seurausta maanjäristyksestä...

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    No okei, koko maanjäristys ois sitten voinu jäädä pois. Vaikka oon kyl ymmärtänyt, että Japanissa on niitä jonkin verrankin? Muistelen lukeeni tuosta jotain...

    VastaaPoista
  5. Japanissa tosiaan järisee jatkuvasti, kun se sijaitsee niin hankalassa paikassa kolmen mannerlaatan yhtymäkohdassa.

    VastaaPoista
  6. Liibalaabaa kyllä lukee välillä mielellään, joten päivittele vaan niin usein kuin esimerkiksi teit tammikuussa!

    VastaaPoista
  7. Depla,
    Näin mie tosiaan muistelinkin eli ei tainnu muisti tehdä tepposiaan. :) Ku joskus muistaa jotain, mut sit aattelee et olikohan se sittenkään noin.

    Anonyymi,
    Mimmostas liibalaaba sitä on aateltu? Ja miksi sitä on on mieluista lukea?

    VastaaPoista
  8. Lainaus: "Blogiin joka on ollut nyt aika hiljainen koska en vain ole saanut itseäni raahatuksi tänne sivustolle ja kirjoittamaan liibalaabaa."
    Sinä varmaan paremmin tiedät, mitä liibalaaba on, kun itse kerran mainitsit tuon termin...
    Kerro joskus, millaista ruokaa teet, leivotko itse mitään, mitä muuta teet kuin kirjoitat kirjeitä, onko sinulla paljon ystäviä jne.

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    JOo, kyllähän minä tiedän mitä itse liibalaaballa tarkoitan mutta minä sen joku toinen näkee kiinnostaisi. :)

    Voisihan noistakin kertoa. Harmikseni leivon vain nykyisin kovin huonosti. :( Ja ystäviä ei täällä kaupungissa paljoakaan ole, mutta ympäri Suomea kyllä. Kunhan vain sain aikaiseksi lähteä katsomaan. :)

    VastaaPoista
  10. Kiva kuva.

    Mäkin spelailen noita ville-pelejä, mikä ettei. Oikee rakennusvimma nousee kun pääsee niihin kiinni :D Farmista tykkään, ja siitä Frontista myös. :) Ne jotka ei pelaa itse, miettivät varmaan että tuollakin menee koko pvä pelatessa, kun seinä on melkein täynnä pelien viestejä :D Mut niinhän ne toimii, ei siellä tarvii olla kuin 10 minuttia pelaamassa ja viestejä pukkaa :)

    Täälläkin on keväinen ilma <3

    VastaaPoista
  11. edellinen oli Elin@

    VastaaPoista
  12. Elin@,
    Kiitoksia.

    Siis eihän noiden pelien kanssa mene kauaa, kun ne pelaa läpitte, siis sen päivän osalta. Miehän pelaa siis Farmia, Frontieria, Cafea ja Cityvillea. + sitten sillon tällön Treasurea ja Pokeria. Se on kivaa ajankulua, jos ei muuta juurikaan ole.

    Täällä kans. Paljoa ei oo plussaa nyt, mutta sen pitäs taas kohta nousta. Mut kuitenkin silleen, et lämmin tulee kyllä. Paljos siel päi on miinuksia/plussia?

    VastaaPoista