5.3.2011

Epäpari

Ihan ensiksi haluan korostaa, ettei noista kulmista kommentointi saanut mua mitenkään hermostumaan mutta tulipahan vietettyä hetki aikaa peilin edessä ja pohdittua, et miksi ne niinku on rehottavat. En edelleenkään täysin ymmärrä kun ne on saaneet olla luojan suomassa rauhassa melkeen kolmisenkymmentä vuotta.

No vastaustahan tuli sen jälkeen, kun kokeilin tuota kulmien muotoiluvahaa.
Siis ainakin ne näyttää siistimmiltä ja tasaisemmilta.
Ainoa mutta on vaan se, että tuo mun vasemmanpuoleinen kulma on jotenkin epäpari. Siinä on outo kohta, jossa ei kasva karvaa ja sen tulin huomanneeksi nyt vasta - mulla kun niin tuuhea tuo karvoitus kulmissa, ni muut ovat yksinkertaisesti peittäneet sen alleen.

No jatkamme tätä ihmeellistä kulmien siisteilyä ja muutenkin.
Aijuu, voisko joku kaveri tulla ja kalauttaa mua sillä kaulimella, kun mä ihan vakavissani harkitsen meikkailun testailua. (minä, joka vannonut ikuisesti ettei koskaan ikinä meikkaa) No uteliaisuus vie yleensä pidemmän korren, ennenpitkää.

Juuh, kyllä mulla on jopa kuviakin tästä testailusta mutta saas nähä jääkö ne vaan meikäläisen koneelle.

4 kommenttia:

  1. Olis kiva nähdä sinusta meikkauskokeilu kuvia. Jos ei ole aikaisemmin meikannut, niin vinkit vois auttaa asiassa. Ulkopuolinen helpommin näkee mitä voisi tehdä toisin. Ei siis välttämättä paremmin, mutta toisin.

    Mietin vielä tuota, kun sanoit, ettet haluaisi olla 50 kiloa painava, mutta terveyssyistä kevyempi. Kuinka paljon kevyempi ja teetkö asian eteen jotain? Sanotaanhan, että jo 5-10% pudotus tekee keholle ihmeitä - kannustan siis sinuakin sinne suuntaan. :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Olisihan se varmasti aikamoista, meikkauskokeilu. Kuvia niiltä kyllä ehdottomasti tulisi. Ja nimenomaan tuo on hyvä, että ulkopuolinen voi huomata jotain mitä ei itse huomaa. Tää on niin totta, monessakin asiassa. :)

    Valitettavasti mä en tässä blogissa oikein nyt vastaile mielelläni näihin uteluihin. Monestakin eri syystä. Mutta kuten kuvistakin voi jokainen päätellä, niin tarvetta pudotukselle on. Ja jokainen prosentinkin pudotus on tervetullutta. Mutta en siis tosiaan haaveile, että painaisin joskus 50kg. Tällainen asia ei ole yksinkertainen, mutta niin kauan kun mussa henki pihisee niin yritän tehdä asialle jotain, kuin että antaisin periksi.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestäni ainakin aiempien kuvien perusteella sun kulmakarvojen kaari on tosi kaunis, eikä se siis tarvitse suurempaa fiksailua (toisin kuin esimerkiksi omani, joissa tarvitaan yleensä vähintäänkin raivaussahaa), mutta tuota kulmakarvojen alkuosaa voisi vähän siistiä. Itse teen niin, että nypin ensin kulmakarvat sellaiseen muotoon, josta pidän. Tämän jälkeen harjaan kulmakarvat ylöspäin, ja lyhennän saksilla ylipitkiä karvoja. En tiedä yhtään, onko toi mitenkään järkevä tekniikka, mutta itse olen tottunut tekemään noin.

    Koska mulla on toisessa kulmakarvassa sellainen "harva kohta", meikkailen sen yleensä piiloon, vaikken oikeastaan muuta meikkiä laittaisikaan pohjustuksen lisäksi. Vaikket siis tykkäisikään meikkailla, voisit joskus testailla miltä ihan kevyesti meikatut kulmakarvat näyttäisivät. Mulla ainakin hyvät kulmakarvat tuovat ryhtiä kasvoihin.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Mun kulmien alkuosa on kyl aika villi. Ei sitä meinannu tuolla muotoiluvahallakaan saada kuriin. Siksipä siis huomenna suuntaakin katsomaan itselleni sitä kulmageeliä. Kun joku sellaisesta vihjasi. Että jos nuo villit alkukarvat saisi sillä sitten paremmin kuriin.

    Pitäisiköhän sitä laittaa tänne kuvia noista kulmista, kun niitä nyt nypein sekä muotoiluvahalla siistein.

    VastaaPoista