6.3.2011

Kulmat, ne ikuisen ongelman lähde

Kuten kuvasta näkee, niin toinen puoli ei suostunut yhteistyöhön sitten ollenkaan. Mutta tuohon kokeilen vielä joskos geeli tasottaisi niitä vieläkin paremmin. Kuvassa on siis kulmia nypitty sekä käytetty Lumenen ruskeaa muotoiluvahaa.

Ja kyllä, mulla on silmän alaluomessa tommonen ihmeen luomipatti jota en ole ehtinyt otattamaan pois. Pitäisi kyllä. Ja kyllä, mun silmät on eriväriset. :)

Mut hei, nyt mulle saa suositella kulmageelejä. Aion huomenna töiden jälkeen jäädä kaupungille pyörimään ja tutkailemaan. Eli mihin kauppaan ja minkämerkkistä suosittelette?

Netin kautta mainintoja H&M:n kulmageelistä, Maybelinen, The Bodyshopin sekä Yves Rocherin. Mutta onko muita? Aijuu ja joku Diorinkin oli, mutta löysin vain vaaleata muotoilugeeliä enkä väritöntä.

2 kommenttia:

  1. Millasta tuo ruskea muotoiluvaha on? Miten sitä laitetaan? :D Onko se siis jossain purkissa, vai semmosessa ripsarin näkösessä jutussa, vai mimmonen? Alkoi kiiinnostamaan :).

    Ja noista kulmien alkuosista: Mulla on just samanlaiset! Toinen menee nätisti ja toinen sojottaa tollee hölmösti ylös! Oon nypityttäny kulmiani kosmetologilla pitkään (ja välillä itekkin nyppiny) ja ainakaan minun sojottaville kulmille ei ole mitään tehtävissä. Ei ne mene oikeaan suuntaan ja asentoon vaikka niihin mitä tököttiä laittais. Ollaan kosmetologini kans kokeiltu vaikka ja mitä :). Parit kerrat ollaan nypitty ne kokonaan pois (jos vaikka sitten kasvais "oikeaan suuntaan" -mutta ei) mutta en halua sitäkään usein tehdä, koska sit kulmat alkaa jotenki tyhmästä kohdasta. Siis kun molemmista kulmista pitää vetää saman verta pois että ovat samanlaiset jne, niin mun mielestä ne kulmat alkaa sit ihan oudosti ja on tyhmän näköset. Olen siis oppinut elämään ton alun kanssa jo. Muuten kun siistii ja toki tuosta alustakin aina ylimääräset pois, niin kyllä mun mielestä omat kulmani ovat huolittelut jne kuitenkin :)

    -Kiia

    VastaaPoista
  2. Anonyymi/Kiia,
    No tuo vaha mitä mulla on, on Lumenen. Se on tommonen ripsivärin näköinen mutta se on vahaa. Ja mie oon vaan harjaamalla laittanu sitä kulmiin ja siistinyt.

    Mulla kans kosmetologi tuskaili tuon vasemmanpuolen kulman kans ku se on ittepäinen ku mikäkin! Ja mitä nyt tänään olen tota oikein geeliä kokeillut, niin eipä se silläkään ojennukseen mene joten saa varmaan antaa sen yksinkertaisesti olla. On ne nyt sentään siistimmät, kuin että antaisi olla vain.

    VastaaPoista