8.3.2011

Meikkaus ei vain ole kaikkien juttu, mut kengät on!

Okei eli mä menin ostamaan itselleni tommosen halvan peruspaketin H&M:ltä, koska mulla oli omat epäilyt jo sillon. Eli ei mitään kalliita tai ees ok-hintaisia tavaroita kovasti vaan ensin ihan halvalla muutama testiin.

Huulikiillosta kyllä tykkäsin ja tuosta kulmageelistä, joten ne kyllä jää normaaliin käyttööni. Mutta siis ripsiväri ja luomiväri saa jäädä. Puuterointia en edes vielä kokeillut, sen aika olisi tullut jo nuo kaksi ensimmäistä ois päässeet testistä läpi. Ja sanomattakin on selvää, etteivät siis päässeet.

Mun silmät ei vaan tykkää ripsiväristä.
En sitten tiedä, olisihan varmaan tänä päivänä sellaistakin että sopisi silmään ettei silmä kokoajan vuoda ja kutise.
Mut tähän sen sillon teini-ikäisenäkin jäi.

Ja luomiväri... No mä itseasiassa tykkäsin kovastikin tuosta värien kans leikkimisestä, mutta tää taas tyssäsi sellaiseen ongelmaan että ei mussa näkynyt ollenkaan sitä luomiväriä vaikka oli siis laittanut. Mulla kun ongelmana on roikkuvat luomet. Tää on ihan sukuvika siis. Oisko kellään vinkkiä, että miten tommosille luomille pitäisi laittaa tota luomiväriä että se näkyisi?

Että se siitä koko meikkauksen alottamisesta. Se ei vaan ole minua.
Ja kuinka sopivasti, nyt tuli muitakin rahareikiä niille rahoille, jotka aattelin laittaa (vielä eilen) meikkivälineisiin.
Eli tarvitsen kipeesti uudet ECCO kengät ja olen sellaiset jo löytänyt, nyt pitäisi vaan saada tuo palkkapussi että vois käydä hakemassa. Musta kun ei oo siihen, enkä todellakaan tykkää että mennä ostamaan tavaraa LASKULLA kun ei ole muuten varaa. Siis puhun just jostain kenkien ostosta yms. Kun nythän tuli joku tämmönen uusi, että laskulla voi mennä ostamaan.

Mut tosiaan, tarvitsen uudet eccokengät, kun vanhat sano itsensä irti. Siis ei ollu kiva, kun toinen kenkä vuotaa niin ihanasti ja näillä keleillä se ei olisi kovin toivottavaa. Ja syy vuotamiseen johtuu siitä, että kengänpohja on päässyt murtumaan mutta minä fiksuna likkana aion kokeilla sikaflexin kanssa laittaa sen kiinni ja käyttää sellaisiana "paskakenkinä".  Ja ettei se rahanmeno tähän loppuisi, niin CipCapilla näkyi eilen olevan että kun ostaa yhden parin, niin se maksaa vaan 19€ ja kaksi paria vissiin 38€. En ole tuosta kahden parin hinnasta varma, mutta tuota luokkaa varmaankin. Joten sinnekin suuntaan matkani sillä löysin viidet ihanat kengät, jotka täytyy sovittaa ja katsoa et mitkä niistä on sitten mun uudet kengät.

11 kommenttia:

  1. Millaiset eccot aiot ostaa?

    VastaaPoista
  2. Laita meikkikuvia! :)

    Tökitkö silmiin ripsivärillä jos kutisi? Vai oliko väri kuivaa ja varisi silmiin? Oikein levitettynä ei pitäisi kutittaa kyllä ollenkaan!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1,
    En muista yhtään mikä näiden eccojen nimi oli joita menen testaamaan. Mut samanlaiset kun nuo mun nykyisetkin. RIP! ;(

    Anonyymi2,
    En tiedä kannattaako laittaa, kun ei niistä yksinkertaisesti näe mitään. Ripsiväri taitaa olla ainoa joka erottuu.

    Ja en tökkinyt, osaan mie ripsiväriä laittaa kuitenkin. :) Ja ei ollu kuivaa eikä varissut, et siittä ihan hyvää ripsiväriä. Ja mullahan on siis nuo silmät sellaiset, et ripsiväri on aina aiheuttanu kutinaa ja vetistelyä. Ja joskus joku nainen (kosmetologi vaiko mikä olikaan) ni sano, ettei mulle sais laittaa ripsiväriä just tuon takia et sit on niin tuskanen olo. Ja olen testannu joskus jotain allergiavapaata (vai mikä se olikaan) ripsaria mut sama ongelma toistui. Ja koska mulla ei nyt tästä meikkipuolesta ole niin kokemusta, ni en tiedä sitten mitä muuta tehdä kuin jättää laittamatta.

    VastaaPoista
  4. Jos ottaisit kestovärjäyksen ripsiin ja kulmiin, niin terästäisi kummasti näköä :) Sitten voisi joskus vain sipaista hieman huulikiiltoa ja luomiväriä, niin olisi meikki valmiina. Itse suosin noita kestovärjäyksiä, kun ovat niin käteviä :) Voi värjätä joko itse, tai käydä kosmetologilla värjäyttämässä. Itsevärjäys vaatii taitoa ja harjoittelua etenkin ripsissä, joten suosittelen ammattilaisella käyntiä.

    VastaaPoista
  5. Tuo kestovärjäys olisi hyvä juuri tuon takia, jos et pysty ripsiväriä käyttämään, niin saisit sillä vähän tummemmat ripset. Eikä mitään allergisoivaa olisi varisemassa/koskettamassa silmiä. Suosittelen! Ripset näyttää luonnollisilta, mutta tummempisävyisinä terästävät katsetta.

    VastaaPoista
  6. http://www.yhteishyva.fi/kauneus_komeus/kauneusvinkit/silmien_meikkaus/luomivari_ja_silman_malli/fi_FI/roikkuva_luomi/

    Roikkuvan luomen luomivärivinkki :) Voi yhdistää hyvin noihin ripsien kestovärjäyksiin! Ja väri näkyy silti, kun sitä levitetään liikkuvan luomen yläpuolellekin

    T: edelleen sama anonyymi2, joka kirjoitti kaksi aiempaakin.

    VastaaPoista
  7. Hei Anonyymit, voisitteko keksiä itsellenne jonkun kivan nikin ni ois helpompi aina tunnistaa kuka kirjoitti. :)

    Mut kiitoksia, pitää tuota värjäystä sitten miettiä. Onko se tuollainen kun monissa kauneussalonki mainoksissa mainostetaan kulmien muotoilua ja värjäystä + ripsien värjäystä, ni onko se tuo? Siis Ripsien värjäys nimenomaan tämä kestovärjäys... Täytyykin varmaan tilata aika tommoseen, kun ei edes kallis toimenpide ole. :)

    Anonyymi2,
    Mä kokeilin tuolla yhteishyvän vinkillä mutten ainakaan saanu sellaista että se lasien kanssa olisi ollut sellainen että huomaisi, että on luomiväriäkin. No ehkä mä kysäisen asiasta kun tuohon värjäykseenkin menen. Tai teen sen ehkä samalla, kun menen hiukset taas värjäämään/leikkaamaan kesämpänä.

    VastaaPoista
  8. Joo juuri tuollainen ripsien ja kulmien värjäys tarkoittaa sitä kestoväriä :) Ja kysy toki kosmetologilta meikkivinkkejä juuri sun kasvoille!

    T. anonyymi2

    VastaaPoista
  9. Anonyymi2,
    Kiitoksia, pitääpä kosmetologin kanssa keskustella ja tuota kestovärjäystä ripsille pohtia.

    VastaaPoista
  10. Olin iteki ehdottamassa tota kestovärjäystä, mutta monimuukin on jo sen tehnhyt näemmä :D
    Mulla on myös raskaat luomet ja meikkaankin aina luomivärin kanssa sekä liikkuvalle luomelle, että kulmaluulle. Tummaa sävyä silmäkulmaan. Voin näyttää sulle sitten kesällä, kuhan tuun takas Suomeen :).

    VastaaPoista
  11. Anna,
    Mä varmaan värjään ne samalla ku käyn parturissa. Kun tuossa mun parturissa on se mahdollisuus, et voi jotain hoitoja ottaa samalla. :)

    Sie saat sit kesällä juu näyttää et miten, vaikka en mä usko että meikkaus tulee koskaan olemaan sen enempää elämässäni.

    VastaaPoista