22.3.2011

The One That Got Away

Mun ei pitänyt ostaa itselleni enää yhtäkään kynsilakkaa, mutta kuinkas ollakkaan kun Sokoksen myyjän kanssa alettiin juttelemaan kynsilakoista ja hän siinä samalla esittely OPIn Katy Perry Collectionia niin en voinut muutakuin napata sen viimeisen ihanan pullon itselleni. Harmi, ettei tuota erästä toista ollut sillä sekin vaikutti sellaiselta mistä tykkäisin. No ehkä jos tarpeeksi kiltisti pyydän, niin mies tilaa PayPal accounttinsa avulla mulle ameriikoista (vai missä tuo sivusto sitten mahtaakin olla, mistä löysin koko Katy Perry Collectionin myytävänä - en siis osta koko sarjaa vaan sen yhden kutkuttavan lakan)

OPI Nail Lacquer - Katy Perry - The One That Got Away (NL KO8)

Mä muuten tykkään todella paljon tämän kynsilakan nimestäkin. "Yksi joka pääsi karkuun" Sopii nimittäin meikäläiseen monellakin tapaa. ;)

9 kommenttia:

  1. Kiva kynsilakka, voisin itsekin ottaa!

    Ps. Koska aloitat antamani haasteen :]

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia haasteesta, huomenna ois tarkoitus aloitella.

    Toivottavasti löydät tuota kynsilakkaa, kun ainakaan tänne Poriin sitä ei kuulemma enää ole tulossa. Ja myyjän mukaan ainakin tuo yksi mitä kuolailen, pitäisi olla loppuunmyyty kokonaan. Mutta mene ja tiedä. Toivon onnea etsintään!

    VastaaPoista
  3. Miksi oot lakannut kynsistä yli? :[

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Noin valitettavasti joskus tapahtuu, enkä siitä kuvanottohetkellä välittänyt. Ne on kuitenkin siistitty myöhemmin. Inhoan ylikaiken kun se lakka menee ylitse. Arvasin muuten, että joku tuosta tulee sanomaan. :)

    VastaaPoista
  5. Jos arvasit, niin olisithan voinut selittää jo tekstissä.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Täytyykö kaikkea aina selittää? Että uups, tossa meni ylitte mutta otan sen myöhemmin pois. Ja toisekseen, mitä väliä vaikka meni yli? Kuluu se joka tapauksessa parissa päivässä siitä pois.

    VastaaPoista
  7. No mulla vaan ei tulis mieleenkään lakata kynsiä kynsinauhoja myöten, niin kysyin asiasta. Jos ei tunnu siltä että "kaikki pitäisi aina selittää", niin älä selitä.

    Ja jos sillä sulle ei ole väliä miten lakkaat, niin sitten ei ole. Mun mielestä se näyttää epäsiistiltä, joka on jälleen se syy miksi kysyin asiasta.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    No siis enhän itsekään lakkaa kynsinauhoja myöden mutta välillä sattuu ohilyöntejä jotka toki siistitään pois. Nyt vaan sattui menemään, että nappasin kuvan hetken mielijohteesta ENNEN tuota siistimistä, kun keksein hauskan kuvakulman ja minä tunnetusti toimin ennenkuin ajattelen että oivoi, olisi pitänyt siistiä kun kuitenkin joku siitä tulee huomauttamaan kuitenkin.

    Ja tuohon, että jos en selitä niin ihan taatusti joku on asiaa korjaamassa/huomauttamassa joten joskus pakkokin selittää. Vaikka musta on tyhmää aina joutua selittelemään jotain. Mut ilmeisesti sekin täytyy tehdä, jotta ei ihmiset aina ois korjailemassa ja huolehtimassa mun asioistani. :) Vaikka toisaalta, onhan se niin sööttii ku joku huolehtii musta ku oon tämmönen huithaithapeli välillä. ;)

    Minua vain itseä ärsyttää, että kun näihin niin mitättömän pieniin asioihn takerrutaan ku mihinkin viimeiseen oljenkorteen. Kannattaa siis lukijoiden tottua, et tänne tulee semmosia kuvia otettua missä kaikki ei oo ihan niin piiruntarkkaan laitettua eikä ne pienet ongelmat ole minulle ongelma. Varsinkin kun saan ne sitten myöhemmin siistittyä/laitettua kuntoon. :)

    Joten hei, relatkaa!! Eläkee ottako niitä aina niin piiruntarkasti ja toisaalta, mitäpä sitten jos minä meen et lakat tulee reippaasti yli kynsien. Se on minun ongelmani kuitenkin, eikä kenenkään muun. :) Joten eläkee murehtiko minun puolestani. :)

    VastaaPoista
  9. Mä ainakin aina lakkaan kynnet rystysiä myöten, ei tarvi sit lakata niin usein :D..hei haloo ihmiset ;D
    Piia ihana kynsilakka i lav it! Vois iteki ostaa huomen kevään kunniaks jonku uuden. Täällä kun kukat jo kukkii ja kaikkee.

    VastaaPoista