23.3.2011

Päivä 1 – Esittele itsesi

Sain tämmösen sisällönedistamishaasteen, jossa on jokaiselle 31 päivälle omat aiheensa. Kiitoksia vaan Maribellalle haasteen heittämisestä. Yleensähän en näihin ole lähtenyt, mutta tässä kun on mielenkiintoisia aiheita joten miksei nyt tämän kerran.

Joten tästä lähtee Sisällönedistämishaaste!

Joo
tota noin niin, moro vaan kaikille! Täällä ruudun toisella puolella kirjottelee tämmönen XL-kokoinen PipSa niminen tyttö nainen Porista, joka ei tykkää meikata (varmaan tullu jo monelle selväksi?)

Vaan eipä tuo minusta paljoakaan kerro.

Kesän lapsi mä oon, sillä olen syntynyt kesäkuun alussa vuonna 1983. Eli alan lähestymään tuota maagista kolmenkympin rajaa. Aihurjaa! Koko pienen teini-ikäni olen aika vaatimaton hissukka ja aikalailla varmaankin ennalta-arvattavissa. Mun olkapäätäni vasten itkettiin, vaan auta armias kun itse olisin kaivannut sitä olkapäätä - luotani kaikottiin. Ja senkin hyväksyin koska olin se hiljainen hissukka, vaan kaikki muuttui kun aloin kasvaa aikuiseksi ja erkaantua siitä kaveripiiristä joka peruskoulussa oli.

Olen pahemman luokan räpätäti. Sen tietää jokainen joka mun kanssani on naamatusten päässyt. Mutta omistan myös kuuntelemisen jalon taidon. Sekä edelleen tarjoan olkapäätäni, jota vasten voi itkeä. Mutta olen oppinut huomaamaan, kelle sitä olkapäätä kannattaa tarjota. Nykyään kyllä kaikille ystävilleni! Kun muistelen oikein, niin mulle muistuu mieleen miten eräs ex-kaverini kertoi että olen porukan terapeutti sekä hauskuuttaja - joskus tuota viimeistä toteamista ihmettelen sillä en koe itseäni varsinaiseksi hauskuuttajaksi vaikka en mikään tosikkokaan ole ja osaan nauraakin nykyään itselleni!

Jos mun pitäisi kertoa, mimmonen olen luonteeltani niin siihen osaisi parhaiten vastata mun ystäväni. Mutta koetetaampa itse sanoa nyt jotain. Olen avoin, puhelias, ystävällinen, symppis ja varmaan kaikkea muutakin mut tässä vaiheessa mun aivot sanoo tyhjyyttä.

tykkään kirjotella nopeasti ja vasta jälkikäteen tajuan, että kuinka paljon kaikenlaisia virheitä tulikaan. Oon vähän niinku ELÄN TÄSSÄ HETKESSÄ enkä murehdi mitään pikkuvirheitä.

Mottoni kuuluu näin. ELÄMÄ: TÄSSÄ JA NYT
Tarkoittaen että elä tätä päivää, joka on edessä tässä ja nyt. Äläkä murehdi liikaa niitä menneitä vaan suuntaa katseesi toiveikkaana eteenpäin. Tuo mottoni sopii minulle loistavasti, sillä menneessäni on tapahtunut paljon asioita joiden luulisi tehneen minusta vielä aremman ja epävarmemman yksilön, joka ei uskalla enää edes toivoa parempaan. Vaan vielä mitä! Minähän jaksan uskoa ja toivoa siihen parempaan niin kauan kun usko ja toivo on olemassa!

Harrastan pääsääntöisesti pitkäaikaista kirjeenvaihtoa (ja kyllä, ihan perinteisesti kynän kanssa raapustettuna) sekä kasan jotain muuta ei niin kovinkaan suuripätöistä asiaa. Mutta tämä on se kaikista rakkain, jota olen harrastanut nyt kohtapuolin 12v. ajan.

RAKASTAN vaniljakaakota kuumana.

Asustelen mieheni kanssa kerrostalokaksiossa, lähellä Porin keskustaan - todella rauhallisella alueella, nykyisin. Mehän olemme joutuneet tappelemaan tästä rauhaisuudesta sillä tässä rapussa on ongelmanaapureitakin ollut, joista ollaan nyt päästy -luojan kiitos- eroon. Kotimme on omamme. Lainaa lyhennetään, mutta se on hoidettu noin kolmessa vuodessa loppuun. Mieheni kanssa olen tallustanut yhteistä taivalta 8v. ajan. 

Työssäkäyvä olen, siivoan tällä hetkellä vaikka olenkin oikealta ammatiltani liiketalouden merkonomi, suuntautuneena toimistotyöhön. (+asiakaspalvelu, markkinointi jne jne) Ja sanottakoon, että nautin työstäni siivoojana, koska kohteet joita siivoan osaavat arvostaa työtäni. Ja kuulen aika ajoin kiitostakin.

Aijuu, tätä ei moni tiedäkkään mutta seuraan isot kasat elokuvia ja tv-sarjoja tietokoneeltani (en tartte moraalisaarjaa, on ihan laillista) ja samalla kun katselen niitä, tykkään kirjoitella kirjeitä. Eli jotain taustamelua pitää olla kun kirjoittelee syvällisiä ystävälle. Ja pystyn loistavasti keskittymään kolmeenkin eri asiaan samanaikaisesti.

2 kommenttia:

  1. Kuvan perusteella oot laihtunu kyllä roimasti!!! :)



    Teya

    VastaaPoista