26.3.2011

Pikapäivitys

Nyt on tuo haaste pienellä holdilla, kun kirjottaja sairastui eikä jaksa pahemmin koneella pyöriä.

Juuri kun kehuskelin esimiehelleni, että mun sairastumista ei tartte pelätä ku oon niin tarkka ollu käsihygieniasta ja muutenkin olo ollut ihan jees vaikka moni muu valitellut sairastumistaan. Ja kas kas, pari päivää meni ja nyt on neiti kipeenä. Kurkku turvonnut ettei juurikaan oo mukavat fiilarit ja sitten se on täynnä nestettä, jota saa köhiä ja oksennella pois. Ja maanantaina vasta pääsee lääkäriin, ellei tää sitte oo jotain 24h pikakipeys jälleen, oiskin!

No joka tapauksessa mulla on maanantaina lääkäri. Jouduin menee sittenkin näyttää koipeani jonka töissä loukkasin, niin terveydenhoitajalle joka sitten määräsi että on viisaampi että lääkäri vielä katsoo kun ylläri ylläri, polvesta löytyi turvotusta. Mitä taas terveemmästä polvesta ei löytynyt. Oon vedelly kauhuskenarioita, et eikai tosta polvesta nyt sitten mennyt joku kuitenkin. Pystyn siis astumaan ihan normaalisti sillä, mutta välillä siihen tulee sellaisia kipuaaltoja ja ne tulee ihan levossakin.

Ni jos oon edelleen kuumeinen ja kurkkukipuinen, niin pyydän sairaslomaa ja laitan itteni jälleen kuntoon. Nii ja jotain semmosta troppia, joka avais tota kurkkua. Ei oo kiva olla limasen ja turvonneen kurkun kans. Yritä siinä sitten nukkua. Ei paljoo naurata 5h yöunilla, jotka pätkissä nukuttu.

2 kommenttia:

  1. Kun käyt lääkärissä, nii huomautellaanko sulle usein sun ylipainosta? Jos, niin loukkaako se sua?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Ei ole koskaan huomauteltu. Loukkaantuminen riippuisi taas niin paljon siitä, miten siitä huomautettaisiin. Olen onnekas, sillä olen kuullut kauhukertomuksia ylipainoisen potilaan ja lääkärin kohtaamisesta.

    VastaaPoista