16.3.2011

When u don't know what to say

Joko te ootte kuulleet kevään kutsun?
Mä meinaan ainakin olen!

Aamuisin on vielä valitettavan kylmä, mutta iltapäivällä saakin sitten jo heittää korvalaput, hanskat ja kaulahuivit hut hempuuttiin! Ja siltikin tuntuu, et tulee kuuma jos vaan siis aurinkoisessa tuulettomassa kohdassa seisoskelee...

SPRING COME OVER!

Mä tässä istuskelen ja kiristelen hampaitani, kun sattuu jonkin verran tuo jalka kun menin sen eilen töissä satuttamaan. Ja josta piti sitten ilmoittaa esimiehelle, kun meillä on töissä tämmönen läheltä piti käytäntö josta pitää ilmoittaa - tai oikeaoppisesti se pitäisi siis kirjata johonkin lomakkeelle jota mulle ei sitten tietenkään ole. Mut tuli taas todistettua, et oon aika tapaturmaaltis tapaus. Ainakin mitä tulee portaiden kanssa eli Pipsa vs. Portaat tapahtuu melko usein 0-3! No onneks toi ei nyt mun työkykyä heikennä mitenkään mut onpahan mun esimies sen verran mukava, et tuo ens viikolla lisävarusteita, jotka jätetään sinne paikkaan jonne olin menossa. Ku siis portaita pitkin menin kauheen kimpsusäkkini kanssa, joten esimiehen mielestä on parempi et sinne tilaan hommataan erikseen ne tavarat joita tarvitsen sen siivouksessa eli ei tartte kantaa mitään muutaku rätit. Esimiehen mukaan oli onnea mukana, sillä ois voinu tapahtua niinkin pahasti et oisin rikkonu polveni kun se siihen ihan viereen kuitenkin tärähti. Et sit ois voinu olla luvassa sairaslomahetki, tosin työtapaturmaksi se ois laskettu joten plusmiinusnolla kuitenkin.

Mulla on kyl maailman paras työpaikka ja esimies!

4 kommenttia:

  1. Hyvä kun ei sattunut pahemmin :o

    t. elin@

    VastaaPoista
  2. Elin@,
    Joo, sitähän se esimieskin sano. Ja kuinkas ollakkaan, se on taas oikea jalka. Mikähän siinä on, et se kerää aina kaikki onnettomuudet itseensä?

    VastaaPoista
  3. Hei millaisia ne sun viimeiset vaatehankinnat ovat olleet, esim. ne Yoursista ostetut?

    VastaaPoista
  4. Sari,
    Niistä tulee postuksensa, jahka saan isännän kuvaamaan. Yksin niistä tulee niin... plääh! ;) Luultavasti jokaisesta tulee erikseen postatuksensa. Tyyliin päivän/viikon asu. :)

    VastaaPoista