6.4.2011

Jälleennäkeminen

näin monen vuoden jälkeen veljeni ex-vaimon. Ja äitini näki ex-miniänsä.
Voin sanoa, että oli se kyllä sen arvosta että pidettiin yllätyksenä tuon ex-miniän tuleminen eli siis yllätettiin äitini täysin. 

Siellä sitten tuli oltua lähemmäs neljä tuntia ja höpöteltyä niitä näitä. Ja vieläkin se naurattaa, kun meillä on samat nimet, niin meitä aina kutsuttiin iso**** ja pikku****... :) Minähän siis olin se pikkuinen vaikken todellakaan mikään pikkuinen enää ole, mutta sillon aikoinaan olin! :)

Kyllä mä niin mieluusti useamminkin tapaisin häntä. Kuinkakohan moni pystyy jäämään noin hyviin väleihin eron jälkeen? Eipä silti, varmaan veljenikin olisi ex-vaimoonsa yhteydessä tai jonkinlaisissa väleissä, mutta kun tämä nykyinen vaimo on sen verran mustasukkainen ettei siitä tulisi mitään joten parempi olla tyystin erossa.

Mutta tuon tapaamisen takia en ole mitään päikkäreitä saatikka kunnon lounasta saanut otetuksi ja sen kyllä huomaa. Silmät lurpsahtelee hieman kiinni mutta enää ei päikkäreitä, edes hetkellisiäkään kannata ottaa ja sitten päätä särkee koska en ole syönyt riittävästi. Yksi voileipä ei kyllä ihan riitä. Nyt kun kotiin tulin, niin otin itelleni tuollaisen pikarahkavälipalan ja odottelen että kello kävisi sen verran et vois alkaa tekemään sitä ruokaa.

No oon mä sen verran kuitenkin voimissani, että aion paketoida pari pakettia sekä laitoin pesukoneenkin pyörimään. Ja suunnittelen vähän huomista työpäivää. (hehehe, niinku se nyt paljon suunnittelua kaipaisi)

Niijuu, kävin mä ostelees ihania perhostarrojakin. Ja mut tuntien tiedän etten tule niitä helpolla käyttäneeksi. Mä ostelen mut sit kituuttelen hyvin pitkälle, kunnes on ihan pakko alkaa käyttämään. Aamusti tuli käytettyä aika hyvin hyödyksi, kun eksyin Youtuben sivuille tuijottelemaan tulevia elokuvauutuuksia. Tiesittekö, että Scream 4 on tulossa? Mä kyl luulin, et se loppui siihen kolmanteen... No, ihan mielenkiinnolla sitä odottelen! Mut tämän paremmitta puheitta, musiikki päälle ja paketoimaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti