17.4.2011

Kansalaisuusvelvollisuus täytetty

Tänään on sitten sekin homma tehty eli äänestetty. Illalla sitten (noin nelisen tunnin kuluttua) aletaan jänskäämään, että pääsikö oma ehdokas läpi.

Tämännäköisenä lähdin antamaan omaa ääntäni. Lämmin kelikin on, kun mittari näyttää 13 astetta plussaa, jeee!! Hiukset on kiinni, ku ne on niin paskaset kjäh kjäh.... ;)



Sitten on taas viikonlopun aikana tullu leikittyä meikkien kanssa, kun ostelin tuossa itselleni lisää luomivärejä ja huulikiiltoja. Ja ja... hajuvettä! Oon alkanu siinä määrin niitä käyttämään, et oon vieny yhden pullon töihinkin.







Oon maistellu tämmöstä uutuuslonkeromakua. Ihan jees, vaikka ei kyl sit yhtään maistu siltä iteltään. Tiedän jopa paremman mojitolonkeron, mut se on sen verran matkan takana ettei sitä ihan joka viikonloppu voi maistella. No, hyvä toisaalta ni ei kerkee kyllästymään. Tykkään maistella erilaisia uutuusmakuja. Nii ja maisteltiin me oikein punaviiniäkin. Oon kyl yllättynyt, sillä yleensä viinit ei oo ollu mun mieleeni mut tää on ollu. Kaks kertaa kyseistä punaviiniä maistellut.



Pelaillutkin olen taas pitkästä aikaa pokeria ja huomannu, et oon melkosen aggressiivinen pelaaja. ;) No hyvä vaan, kaik folatkoon Pipsan alla. ;) Ja tietty myös Facebookin pelejä on pelattu ja pari on koukuttanut aikalaillakin.

Äh, mulla ois taas kasa sarjojakin katsottavana mut ei vaan jotenkin jaksais keskittyä niiden katseluun.... No ehkä mä tästä meen kattomaan pari uutukaista ja sit taas PELAAMAAN. ;) No ei vaan, ulkoilemaan lähdetään tossa hetken kuluttua ja sit tehdään sapuskaa.



10 kommenttia:

  1. Mistä olet ostanut nuo luomivärit? Meinaan yhdessä noista on juuri niitä värejä mitä olen itse hakenut. :) Aurinkoista ja mukavaa jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Huuto.netistä olen nuo luomivärit ostanut, muut ihan Anttilasta. Mikä se noista on, mitä itse hakenut?

    VastaaPoista
  3. Se oli tuo oikean puolimmainen, vihreät silmät kun omaan niin sävyt ovat juuri niihin sopivia, minkä merkkisiä nuo luomivärit mahtavat olla? Jos aloittaisin metsästyksen ;D

    VastaaPoista
  4. Ahh olimpas hölmö kun en tajunnut klikata kuvaa suuremmaksi ;) eli merkki selvisikin! Kiitos muutes mukavasta blogista :) Sattumalta kerran eksyin tänne ja sen jälkeen olenkin tätä lueskellut.

    VastaaPoista
  5. Pääsikö ehdokkaasi läpi?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Toivottavasti löydät etsimäsi!

    Anonyymi2,
    Valitettavasti ei, mutta onneksi kakkosvaihtoehto pääsi! :)

    VastaaPoista
  7. Hauska tuo otsikko; en olekaan ennen kuullut termiä ´kansalaisuusvelvollisuus`!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    Eihän se se oikea termi olekkaan. Äitini on tuota hokenut aina ja senkin siis päin honkia. Ja toisekseen, olen ymmärtänyt ettei äänestäminen kuulu kansalaisvelvollisuuksiin kuten mut on aina opetettu luulemaan.

    VastaaPoista
  9. Harmi kun ehdokkaasi ei päässyt läpi. Toivottavasti puolue kuitenkin säilytti edes vanhat paikkansa. Kammottava vaalitulos, vai mitä mieltä olet? Melkein kaikki menettivät paikkoja, jotta Arkadianmäelle pääsee rellestämään montakymmentä uutta persua. No, toivotaan, että valta sokeuttaa ne, ja unohtavat "tehdä suomesta parempaa maata", ja keskittyvät omiin palkankorotuksiinsa jne, niin eivät voi ihan kaikkea pilata tämän neljän tulevan vuoden aikana. 2015 ne ajetaan kuitenkin alas.

    Mitkä fiilikset sulle jäi vaalituloksesta? Saa tietenkin olla eri mieltä kanssani ;)

    VastaaPoista
  10. Hmmm.... No mulla ei oikein ole mitään fiiliksiä, siis sen kummempia. Persujen voitto hieman kyl jäi ihmetyttämään mutta näin se kansa näkyi tahtovan. Katsotaan siis nyt. 4v. aikana mitenkä käy. Ja kyllä puolue säilytti paikkansa, ettei ollut sellaista kuitenkaan.

    VastaaPoista