6.4.2011

Päivä 12 – Käsilaukussani

Olen ehkä siitä vähän hassu nainen, sillä omistan kyllä käsilaukun mutta harvemmin sitä käytän. Mulla on käytössä reppu (koska sinne mahtuu enemmän, siitä yksinkertaisesta syystä) ja sen sisältö näyttää tältä:

*Amppari
*Kampa
*Nenäliinapaketti
*Purkkapaketti
*Työpaikan avaimet
*Kännykkä
*Lompakko
*Kurkkupastilleja
*Deodorantti
*Pari hiuslenkkiä
*Laastaripaketti
*Kuulokkeet (kännykän)
*Kirjastokirja + kuitti


Mutta jos mä saisin itseni käyttämään käsilaukkua ni se olisi tämmönen:
(jep, löytyy kyllä mutta mä vain säästelen ja säästelen - sisältö ei muutu miksikään)

4 kommenttia:

  1. Toi sun reppus on niin pieni että samat kamat mahtuis ihan hyvin tohon laukkuunkin...

    VastaaPoista
  2. Joo, siis noi perustavarat kyllä mahtuu reppuun kuin myös laukkuunkin mutta ne loput tavarat ei sitten mahdukkaan muualle kuin reppuun. Mut usko pois, koetan kovasti saada itseäni käyttämään tota laukkua, on se sen verran ihana. Mut mä taas toisaalta olen myös semmonen, et ostelen ja sit säästelen ja säästelen. :)

    VastaaPoista
  3. Ei kannata säästellä liikaa, sitten tuote muuttuu jo tylsäksi ja vanhahtavaksi.

    VastaaPoista
  4. Hmm... ihan tottahan tuokin on, tosin mulla tietyt tuotteet ei ikinä muutu tylsiksi. Vanhahtaviksi ehkä jos muotia kovasti seuraa. Tuo laukku on mulla ollu varmaan jo 2v. Oon sitä sillo tällö käyttänyt mut aina palaan vaan reppuun, en tiedä miksi.

    VastaaPoista