9.4.2011

Päivä 15 – Unelmani

olen nyt erittäin tylsä ja sanon, ettei mulla oikeastaan ole unelmia.
Ei siis ainakaan mitään todella erikoisia. 

Listaan tähän muutaman unelmani: 

- Vakituinen työpaikka (check)
- Perhe/Parisuhde (check)
- Ulkomaanmatka jonnekin turkoosin meren luokse (puuttuu)
- Eräs haave, josta en tänne nyt valitettavasti kerro koska se voisi aiheuttaa sen verran harmaita hiuksia allekirjottaneelle, niin jätetään kertomatta. (keskeneräinen)
- Lemmikkieläin (tuskin koskaan tulee, allergian takia)
- Tavata joku ulkomaan julkkis vaikka Johnny Depp *kuol* (puuttuu, tuskin koskaan tapahtuu)
- Voittaa lottopotti ja vetää loppuelämä lunkisti jossain saarella (tapahtuisikin!)

Jos mä oikeasti joskus voittaisin lottopotin, sellaiset 10miljoonaa vaikkapa niin mä antaisin jonkin verran hyväntekeväisyyteen mutten tiedä mihin varsinaisesti. Se pitäisi sitten tarkemmin tutkia jos sen aika tulisi. Olenhan nykyisinkin hyväntekeväisyyttä harrastanut mutta en niin isossa mittakaavassa että siitä nyt kannattaa huudella kylillä. Ostaisin itselleni sen mökin järven/meren rannalta - nimenomaan mökin, ei sen tarvitse olla mikään järjetön lukaali. Sit oon miettiny, et vois ulkomailta hommata sellaisen osakkeen mutta tässäkin oon hieman epävarma että kannattaisiko sellainen kuitenkaan. Sitten mä varmaankin maksaisin vähän perheen velkoja pois. Sit pistäisin pankkiin tilit noille sisaruksieni muksuille, jotka saavat sitten käyttöönsä kun 30v. täyttävät - ihan siitä syystä, että jos 18v. saisi sellaiset 30.000e käteensä niin nehän pistää sen ihan tyhmiin asioihin. Luultavasti. Itse olisin laittanut. Joten 30v. siitä syystä, että sillon tietää vähän mitä elämältään haluaa ja noin. Eli haluan että se raha menisi sitten järkevään käyttöön. Sit ostaisin varmaankin äidille ja isälle loppuikänsä huoneiston, molemmille siis omansa. Siskolle pitää keksiä miten sille vois rahan antaa, ettei sen tyhmä ex-aviomies/miesystävä saa sitä käyttöönsä ja muutenkin sisko ja raha ei tuu hyvin toimeen, joten ei se silleen onnistu. Veljelle on omat aatokset, mitä rahaa sille antaisin. Ja tokihan mä itseenikin sitä rahaa käyttäisin, mutta nyt on hankala unelmoida. Vaatetta, kenkiä yms. ainakin! 

Ja sit se mietityttää jo nyt, että pystyisikö sitä olemaan kertomatta kellekkään? Paitsi perheelle...

1 kommentti:

  1. Kivoja unelmia ja toi lottojuttu on kanssa hauska :) Mä lottoan silloin tällöin, esim tänään tein pienen loton, 2,50€ =D Oisi ihanaa voittaa, voisi tehdä niin paljon hyvää...t. Elin@

    VastaaPoista