11.4.2011

Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Siis apua... Mistä mä nyt teille repäisen mun mieleisimmän muistoni? Nää alkaa menemään vaikeemmaks ja vaikeemmaks, että tekis mieli lopettaa haaste kesken kunnen yksinkertaisesti tiedä mitä teille kyseisestä aiheesta avautuisi. Ainakaan kovin syvällisesti.

On vuoden 2002 kesä.
Kaksi 19v. tyttöä päättää repäistä oikein kunnolla ja aloittaa sen päiväisen bilettämisen.
Ehei, kyseessä ei ole mitkään kotibileet eikä edes yökerhoilut.
Nämä kaksi tyttöä haluavat nauttia alkoholia kahdestaan, musiikkia kuunnellen ja treffaillen.

Oi mä niin muistelen, kun tosiaan kaverini kanssa vietettiin levotonta kesää tuolloin. Joskus testailtiin, et montako Dark siideriä saadaan juotua, ennenku ollaan ihan kanttuvei. Yleensä se oli kaveri, koska mulla varmaan jo pelkästään ylipaino teki sen, etten humaltunut niin nopeasti. Tai sitten mulla on vaan geenien takia helvetin hyvä viinapää.

Mutta ei siinä kauaa kestänyt, kun sitten aloin treffailemaan netissä tuon nykyisen kultani kanssa. Siihen lopahti viikonloppubiletykset, kun tykkäs vaan nörtteillä koneella kullan kanssa. Josta päästäänkin toiseen mieleiseen muistooni, nimittäin miehen kanssa datailuun.

Mulla on vieläkin tallessa meidän keskustelut - niistä tuli niinkin monta word asiakirjasivua kuin 2411.... Joten ymmärrettäväähän on, etten koskaan ole nivaskaa alkanut tulostamaan. Mut oli sekin, kun ei voitu olla erossa toisistamme päivääkään. Aina piti päästä päivän kuulumiset vaihtamaan ja kaikkea. Ja miettikää, meni 4kk ennenku myönnettiin toisillemme, tai ehkä enemmän minä itselleni, että meidän välillämme kipinöi. Jo pelkästään netin välityksellä sen tunteen huomasi ja sitten kun vihdoin tavattiin, niin sen huomasi vielä paremmin.... Ja voin sanoa, ensisuudelmamme oli pelkkää sähköä! On edelleen!Siinä oli kundi, joka pystyi kirjaimellisesti viemään multa jalat alta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti