22.4.2011

Päivä 29 – Tähän pyrin

AAARGGGH!
Onneksi nää alkaa olemaan lopussa, sillä mun aivokoppani sanoo yksinkertaisesti KABUT!

Mä en siis yksinkertaisesti keksi mihin mä pyrkisin. Olemaan parempi ihminen?
Hmm... okei, ehkä tässä tulee jotain ajatusta...


1. pyrin olemaan... asiallinen ja työni hyvin tekevä (sopimuksen mukaan, ei mitään nuohoomista siis kuitenkaan) työkohteessani vaikka vastakaiku olikin tyyliin paskan heittämistä tuulettimeen.

2. pyrin olemaan... positiivisempi mitä yleensä (oon ollu ainakin puolet elämästäni melko pessimisti, mut sit tossa 20v. paikkeilla koin jonkinlaisen ulostulemisen ja oon koettanu siitä lähtien aatella asiat positiivisemmassa/realistisemmassa valossa, kuin että aina negatiivisessa/pessimistisessä)

3. pyrin olemaan... oma itseni ja meen oman pääni mukaan, olkoot muut mitä mieltä vain. :)

3 kommenttia:

  1. Ihan hyviä tavoitteita :) Noi duunijutut on kyllä tuttuja, mut niitä ei kandee ottaa henk.kohtaisesti koska ei oo semmosta duunia missä aina vaan saisi positiivista palautetta. :/ Optimisteilla on kyllä kivempaa, se on myös totta! <3 T. Elin@

    VastaaPoista
  2. missä kaupungissa asut? :)

    VastaaPoista
  3. Anoyymi1,
    Se on totta, ettei olekkaan työpaikkaa missä aina kaikki kukostaisi. Vaikka mun tapauksessa on kyl paljon juttuja ristiriidassa mut olkoo... selvittäkööt esimies sen.

    Anonyymi2,
    Pienellä salapoliisityöllä se kyllä selvinnee sinulle. Vinkkinä: Katso blogilistalta.

    VastaaPoista