14.5.2011

MM-lätkää ja Euroviisuja

Lähde

Mua ei ole oikein jaksanut kiinnostaa koko lätkäpuuha, mutta eilen sitten istuuduin perseelleni tuijottelemaan Suomi-Venäjä matsia ja voin sanoa, ettei ollut tylsää seurattavaa. :) Ja huomenna onkin sitten Ruotsi vastassa, mielenkiinnolla oikein odottelen tuota matsia et mitähän tuleman pitää. Mahtaakohan käydä ysiviidet tänä vuonna? Hope so! IHANAA LEIJONAT IHANAA!

Nii juu, tuleehan tänään illalla tuo Viisujen finaali, josta tosin aion katsoa vain pisteidenjaon. Muutoin ei tuo ohjelma jaksa kiinnostaa. Mut tuon pisteidenjaon verran olen toki utelias, kun kovasti ne vissiin taitaa povat tosta meijän Paratiisioskarista voittajaa (tommosen lööpin olin vaan näkevinäni jossain)

Jos multa kysyttäs et kumpi on parempi, ni melkee sanoisin et lätkä!
Mut kysytääs teiltä, kumpi on parempi? Kiekon perässä menevät uroot vaiko laulukilipailu?

Lähde

3 kommenttia:

  1. No ei kumpikaan kiinnosta pätkän vertaa...

    VastaaPoista
  2. Miten se pisteidenjako sitten muiden maiden osalta voi kiinnostaa, jos ei yhtään edes tiedä millaiset biisit siellä niitä pisteitä saa...

    VastaaPoista
  3. No, eihän se muiden maiden osalta kiinnostakkaan - vain suomen osalta, että paljonko tulee. Tokihan nyt kuulen muidenkin maiden esitykset. Kokoajan televisio on toki ollut auki ja olen kuullut kappaleet - en vain kaikkien esiintymistä nähnyt siis. Joten olen pystynyt tekemään oman listaukseni omista suosikeistani.

    VastaaPoista