9.5.2011

New week has arrived




Tää tulee olemaan pikapostaus, kun mun pitää taas viiden minsan päästä lentää työpaikan suuntaan. Oon huomannu, et kun oon aikaistanu heräämistä ni sitä heräilee jo puolisen tuntia ennen ku kello oikeasti soi - hiukanko ärsyttävää. Herään normaalisti puoli seitsemän, mutta oikeasti pompin pystyssä jo kuuden maissa. Tiiäppä sitten onko toi auringonnousu siihen syypäänä vai mikä (ollaan muuten hommattu pimentävät verhot, joten nekään ei täysin auta)

Ja jottei ois liian kiire, ni kerkesin mää pohtimaan tässä aamusti tota v.punaisen tunikankin kohtaloa. Lähinnä siis siten, että kyllähän se nyt sittenkin taitaa ilman vyötä olla kivemmannäköinen vaikkakin isohko teltta onkin. Siis kun itse olen tottunut, että yläosa on myötäilevä. Ehkä aika opetella toisenlaista? Kuvia napsein, mutta saatte nauttia niistä vasta puolen päivän jälkeen kun palailen töistä. Nyt ei oikeesti kerkee!!!! Ärsyttävää, kun jotain olisi ni sitten ei kerkee kun on niin kiire...

Itse oon lähtees ihan perus violetilla tunikalla liikenteeseen, kuvaa en laita koska musta on jotenkin hassua laittaa sama vaatekuva miljoonaa kertaa blogiin. Ehkä jos vähän muokkaisi ni sitten, ni ei ois se sama.


12:00
Olikin ihan mukava yllätys, että tuo v.punainen tunika istuikin noin hyvin. Viimeksi kun kokeilin sitä, niin se oli kuin iso teltta päällä. Onhan se edelleen siis isohko mutta istuikin paremmin tällä kertaa. Mitäköhän on mahtanut tässä välissä oikein tapahtua? Tai ehkä mä vaan koetin ottaa asenteeksi, etten heti näytä punaista vaan kokeilen ja katson.

Saan otettua käyttöön tällä viikolla, kun on luvattu niin lämmintä keliä tänne suuntaan. Ja kun tuo tunika on ilmavampi kuin toiset, niin on varmasti hieman viileämpikin. No eipä sitä tiedä, ennenkuin on kokeillut.

Tuo punainen mekko aiheuttaa mulle hieman pohdittavaa, sillä sen kanssa ei kyllä mitkään paksut housut sovi. Enkä taas itse tykkää mennä minkään sukkahousujen kanssa. Leggareita olen miettinyt, mutta mikä väri on sopivin? On ihonväriset, harmaat, harmaat joissa pieniä ruusunkuvia sekä perusmustat. Olen toki niitä yhdistellyt mutta mun mielestäni ne kaikki sopii, mutta mietin vain että onkohan tässäkin jotain pahaa muotivirhettä että on iso nou nou. Kun kuulemma siis avokkaiden kanssa sukat on pahin ja suurin muotimoka. Mää kyl vähän meinaisin, et jos sukat on ainoo tapa saada ne avokkaat pysymään jalassa ni antaa mennä vaan - kunhan ne sukat on vaan saman väriset avokkaiden kanssa. Tosin tuohonkin on semmonen apu, kun on olemassa semmoset sukat, et niistä puuttuu se varsi. Niinku avokassukat. ;) Et vaik on sukka jalassa, ni avokkaista se ei näy mitenkään. Varmaan moni nyt tietää, mitä sukkia meinaan kun en sitte millään muista niiden oikeita nimiä.

3 kommenttia:

  1. Voiko bloggerissa ajastaa postauksen? Silloinhan sulla ei olisi kiire.

    VastaaPoista
  2. Voihan toki, mutta ajatuksiaan ja ideoitaan ei voi ajastaa. :) Ja kun mää sain siis innostuksen aamusti ja päätin siltä istumalta alkaa puuhaamaan vaikka olikin kiire. Tyhmää, tiedetään mutta oon välillä aika extemporetytsy.

    VastaaPoista
  3. Paljon parempi tuo pinkki noin, ja mekko laskeutuu hyvin... heitä vaan vyöllä vesilintua :) mä laittasin mustat leggarit. Ja eiks ne oo ihan avokassukat.

    VastaaPoista