1.5.2011

Pokerstar (or not)

Olen vihdoinkin löytänyt paheen, minkä kertoa jos kysytään "mikä on paheesi". Minä kun en polta yms. niin pistetään sitten uhkapelaaminen. Tosin nostan sormen pystyyn sillä, että koetan pelata järkevästi. Moni tekee mielestäni pokerin aloittaessa sen virheen, että menevät pelaamaan liian isoihin pöytiin. Siis tyyliin heti kympin pöytiin vaikka aloittelijana kannattaisi pysytellä kahden pöydissä kunnes saa kokemusta ja rahaa kerrytettyä.

Itse tein niin, että sain miehelleni näytettyä että OSAAN pelata pokeria joten hän sitten palkkioksi depositoi mulle 20e rahaa. Kun meillä oli sellainen sopimus, et jos saan nostettua sen hetkisen rahatilanteen 50% ni isäntä kustantaa mulle oman tunnuksen. Kuukauden oon nyt sitten ollut omalla tunnuksellani ja noussut 100e. Mikä on hyvin, koska en siis kuitenkaan pelaa joka päivä vaan lähinnä viikonloppuisin. Ja mikä parasta, olen voinut nousta tasoa.

On se vaan taitolaji, jossa pitää tietää säännöt ja osata hieman laskea todennäköisyyksiä.
Itse oon lukenut nyt jonkin verran pokerikirjallisuutta mutten todellakaan ole mikään pro mutta suunta on hyvä. Tuskin silti musta koskaan mitään prota tulee, mutta ajankuluna pelailu on ihan mukavaa varsinkin kun ei häviä. :) Ja niinku mies on sanonu, että mulla on paremmat hermot tämän pelin suhteen kuin mitä hänellä on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti