24.7.2011

Bye bye old one and hello new one!

Mun sitten aikaslailla tasan 8v. kestänyt vanha tietokone sitten lähtee toiseen kotiin, mulla nimittäin meni eilen niin hermot sen tökkivään käytökseen. Harmittaa kyllä jonkin verran, kun kerran muuten pelitti hyvin omassa käytössäni. Mutta ei kiitos, en ala enää tommoseen toimii, ei toimi, toimii sittenki, eiku ei toimikkaa...

No joo, siis oli se jo 8v. vanha joten uusi kone oli kiva. Varsinkin kun on uus näyttökin. Nyt pystyy kattoo jopa niitä HD-leffoja kun kone ei lagaa joka sekuntti. Vanha siis ei jaksanut pyörittää, mut uuspa jaksaa. (jep, heti kokeiltu asia)

Vanha kone ei kuitenkaan jouda roskakoriin vaan saa uuden kodin. Kun isäni koneet on niin aikansa eläneet kans (vanhempia ku tää mun vanha) ni saa vähän uudemman ja paremmin toimivan koneen. Joo, tää on kyl tornimalli mut saa luvan kelvata. ;)

Nyt on uutta rautaa alla ja koko sunnuntaipäivä onkin menny, ku tähän oon laitellu ohjelmia ja siirrelly vanhalta semmosia, mitä tartten yms. Ja huomenna jatkuu, jahka aamusti saan vaan piuhat kiinni. Nii ja töissä pyörähdettyä ensin. :)

2 kommenttia:

  1. Onnea uudesta koneesta :)

    VastaaPoista
  2. Elin@,
    Kiitoksia.
    Uusi kone on ollut IHANA!
    Nyt kun vihdoinkin olen saanut kaikki siihen laitettua. Seuraavaksi onkin vanhan koneen formatointi ja uuden käyttiksen asennus, ennenkuin annan sen uudelle omistajalleen.

    VastaaPoista