14.7.2011

Mitä tapahtuu ku kaks rämäpäätä lyö päänsä yhteen? No emmä vaa tiiä, se nähään viikonlopun jälkeen

Odotan innolla huomista iltaa.
Aikalailla tasan 24h kuluttua ihana Anselmi saapuu ilahduttamaan viikonloppuani. :)
Luvassa on vaikka mitä mukavaa touhua - onneksi on tuo "laiva" käytössä, niin saa näyttää vähän tuota Meri-Porin seutua.



Mutta muihin asioihin...

Ollaan tänään siivoskeltu miehen kanssa koko asunto kunnolla läpitte. Kaikkea turhaakin tuli heitettyä roskiin peräti seitsemän muovipussukan verran. (joo, ei me turhan usein noita rojuja käydä läpitte, okei suurinosa kyl oli isännän!!) Ja sit viel innostuttiin (tai isäntä innostu) hakemaan ostamaan itselleen uuden vahvistimen vaikka vanhakin pelittää ihan hyvin. On muuten 12v. vanha tuo vahvistin ja hyvin pelittää edelleen, siittä nyt vaan sattuu puuttumaan kaukosäädin sekä jotain liitäntöjä mitä sit taas uudessa on.



Aijuu ja semmosta mainitsemisen arvosta asiaa vielä, että käväisin tuossa yks päivä Sokoksella kun yhdestä blogista luin että siellä ois isorintaisillekin kokoja - rintaliivikokoja siis. Ja kun sillon nyt sattu olemaan energiaa ja aikaa, ni päätin käväistä kurkkaamassa. Ja voi että, mä löysin ihanat kaarituelliset liivit - harmi vaan et yhtä kuppikokoa isompaa ei sillä hetkellä ollut joten saan vielä hetken odotella tietoa, että onko edes saatavilla sitä isompaa. Ja myös samalla hämmästyin, että mun ympärysmitta saakin olla 5cm pienempi kuin mitä oon tähän asti käyttänyt - tukeva siis kyllä sekin mutta kyllä tukevampi oli tämä pienempi. Oon siis niin innoissani nyt tutkinut näillä uusilla mitoillani rintaliivivalikoimaa ja aion kyllä varmasti tilata netin kautta sovitukseen muutamia. Että voipi olla, ettei mun tarvitse Helsingissä mitään liivejä katsella mut hei, mikään ei oo vielä kiveen hakattua. Eli selkeesti parempi on pienempi ympärysmitta ja isompi kuppikoko. No oppia ikä kaikki!!
















Mutta mie toivottelen teille lukijoille oikein mukavaa viikonloppuna.
Palailen taas ensi viikolla!

Ps. Ei kannata valitella mulle miljoonaa kertaa blogin ikävästä asiasta eli siitä kun etusivulla ei näy kuin kaksi postatusta sekä kuvia ei saa klikattua suoraan auki. Minä en näille asioille voi yhtään mitään. Joten säästäkää energianne muuhun kommentointiin. :) Olen koettanut tuota etusivun asiaa muutella, vaan kun bloggeri ei suostu tekemään asialle yhtään mitään. Sanoo tallentaneensa mutta kuitenkaan asialle ei tapahdu mitään. Joten voimme kaikki vain odottaa ja katsoa, tuleeko muutosta joskus.

2 kommenttia:

  1. Täältä tullaan! Pori ole varuillasi, nää likat on irti viikonloppuna!

    VastaaPoista