9.7.2011

@ Pori Jazz 2011

Mun simmut hädintuskin pysyy auki (syyn voinette arvata, enempää en mainitte ettei boxi pursua ylitte) mut sitkeesti heräilin ajoissa (no vähä pakkoki!) ja vetelen täällä proteiinipuuroa naamariin eli peruspuuroa höystettynä raejuustolla. Suosittelen! Kestää paremmin nälkää!

Tänään olen lähdössä tosiaan Jazzailemaan rakkaan ystäväni A:n kanssa, joka tulee Helsingistä tänne meidän tuppukylään mua moikkaamaan. <3 LAAV! Ja varmasti (kunhan taas jaksan) on luvassa kuvatäyteinen postatus mun ja A:n Jazz-päivästä. :)

Päiväksi on luvattu ukkosta ja sadetta (nooooouuuu) mutta emme ole sokerista (ei, en oo sokerista vaikka ylimäärästä onkin kertynyt ihan rutosti) joten tallaamme eteenpäin. Toivotaan silti et saataisiin edes hieman nättiäkin ilmaa, et voi pitää siideripiknikin ulkosalla. 

5 kommenttia:

  1. Missä konserteissa olitte?

    VastaaPoista
  2. Ei missään, kunhan käytiin katsomassa menoa jazz-kadulla :)

    A

    VastaaPoista
  3. Kuten jo A tuossa kerkesi kertomaankin, niin ei me käyty missään konserteissa. Ei mua ainakaan kiinnosta silleen ne konsertit - ellei oo jotain tosi kiinnostavaa tyyppiä esiintymässä. Mut yleensä ei. Jazz-kadun krääsät ne vaan kiinnostaa. ;)

    VastaaPoista
  4. No ostitteko "krääsää" :) ?
    kysyy Maarit

    VastaaPoista
  5. Maarit,
    No tulihan sieltä ostettua muutamat pannat, kun 2€/kpl maksoi (Glitterissä kun saa puolittaa melko usein sen 15€/kpl) Ni otin kolmet uudet. :) Ja tulihan siellä katseltua noita muutamia koruja joista sitten postatusta myöhempänä. Muutamaa kuolailen oikein, jos vaikka saisin kun oon ollu niin kiltti. ;)

    VastaaPoista