20.8.2011

@ Home With FaBuLous RedWine


Loistava viikko takana, joten ostin itselleni meille pullollisen punaviiniä joka on just sopivanmakuista mun makuuni. En nimittäin ole mikään viini-ihminen, ainakaan ollut mutta tämä merkki on saanut mieleni muuttumaan.

Iris on sopivan kevyttä, ei siis niin muikeaa kuin muut maistamani punaviinit. Tähän viiniin tutustuin, kun sain lahjaksi. Ja tälle tielle olen jäänytkin.

Enkä suinkaan ole ainut, joka on yllättynyt näinkin halpahintaisen punaviinin hyvästä mausta. No muistetaan kuitenkin, että nämä on makuasioita. Olen yleensä ajatellut että halpa on sama asia kuin pahaa, mutta ei siis tässä tapauksessa. Pullo maksaa hieman päälle 7€.


16 kommenttia:

  1. Hauskaa viini-iltaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia.
    Hyvää onkin ollut. :)

    VastaaPoista
  3. Ostitko yhden vai useamman pullon?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    No yleensä kun puhutaan pullollisesta, tarkoittaa se yhtä pulloa. Enkai mää ny mikkää juappo oo ja osta montaa pulloa samalla kertaa - varsinkin kun yks pullo kestää meillä kuukauden!

    VastaaPoista
  5. Vastailet joskus tosi tylysti ihmisille, ei mitenkään mukavaa luettavaa. Jos kysytään ostitko montakin pulloa tarviiko siihen vastata tuolla tavalla töksäyttäen? Ei tässä kukaan ole juopoksi ketään sanonutkaan. Ja mistäs kukaan voisi tietää, että teidän perheessä viinipullon tyhjentämiseen kuluu kokonainen kuukausi?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    No metsä vastaa samalla mitalla kuin sinne huudetaankin!

    Mää en jaksa tommosia kysymyksiä, et "ostinko yhden vai useamman" kun kerran tekstissä selkesti puhun pullollisesta. Ostakaa pirulaita lasit sitten, jos ettette mukamas näe lukea!

    Mää aina jaksa teidän vittuiluviestejänne, siks mää saatan vastata teille tylysti. Mitäs itse olette tylyjä mulle perkele soikoon!?!?!?! Joten älkää te aloittako tuota perkeleen nuhdesaarnaanne mulle, aloittakaa se kerrankin niille jotka sen oikeasti ansaitsee!! Niin, että katsokaahan peiliin vaihteeksi kun ihmettelette MIKSI MINÄ OLEN JOSKUS VÄHÄN TYLY.

    VastaaPoista
  7. Sä kyllä monesti vastaat tylysti vaikka kysymys olis ihan asiallinen.

    VastaaPoista
  8. Komppaan edellisiä.

    VastaaPoista
  9. Äh, kaikesta te jaksattekin itkeä ja valittaa. Oonki osannu oottaa, et millo te alatte sanomaan et vastailen tylysti. Mut mä vastaan tylysti, kun tännepäin huudellaan tylysti. Kysymys ehkä asiallinen, mutta kun tekstissä lukee montako pulloa ostin, niin oletan kysymyksen olevan vittuilua. Kun nyt otetaan vielä huomioon, että suurinosa kommenteista on yleensä jonkinlaista nirinarinaa. Saatte siis syyttä ihan itseänne, miksi vastaussävyni on tyly. Joten sanon edelleen, katsokaa sinne peiliin niin näette syyn tylyydylleni.

    VastaaPoista
  10. Punaviini nyt ei kyllä kuukautta säily avatussa pullosa, joten suosittelen juomaan nopeammin.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    No kyllä täällä on säilynyt. Joten en juo nopeemmin, heitän sitten vaikka viemäristä alas jos pilalle mennyt.

    VastaaPoista
  12. Noiden anonyymien on pakko olla yks ja sama ihminen :D Ihme nillitystä.

    VastaaPoista
  13. En ole kukaan aiemmista anoista ja yhdyn siihen, että olet tyly vaikka kysyttäisiin ihan asiallisia kysymyksiä. Mutta omapahan on blogisi, itse en voisi tolla tavalla vastaa kenelleen. Ohita mielummin sitten kysymykset joihin et halua vastata, kun ala vittuilemaan muille.. lapsellista.

    VastaaPoista
  14. Leah,
    Voi hyvinkin olla. :) Onko se nimimerkin keksiminen niin hankalaa tänä päivänä? :)

    Anonyymi,
    No, mun on hankala tietää oletko sama vai eri. Mikset keksisi itsellesi jotain nimimerkkiä? :)

    No siis NIMENOMAAN, omapahan on blogini. :) Mut katos ku, jos mää ohitan kysymykset - tulee siitäkin narinaa. Joten en mä pääset teistä narisijoista millään tavalla eroon. :) Muuten kiva ja hyvä neuvo, ei vaan auta.

    Ja mää en ymmärrä, miks nyt yks tommonen juttu nostaa niin tiettyjen anonyymien niskavillat noin pystyyn? Oletteko unohtaneet että minä olen ihminen ja minullakin on päiväni. :) Mä olen loppupeleissä ollu melkoisen kärsivällinen teitien kanssa, joten onko se ihme kun mää joskus sitten ärähdän takaisin? Ei mielestäni. Mutta miten vaan, ottakaa te vaan se marttyyrin osa jos siltä tuntuu. Mä oon vaan mää.. Jos ette pidä, niin älkää käykö. Niin simppeliä. :)

    VastaaPoista
  15. Meillä on muuten sellainen vakuumipumppu, jolla saa avatun viinipullon suljettua... viini säilyy pitkään sen avulla.
    terv. Maarit

    VastaaPoista
  16. Mun mielestä on ihan turhaa sanoa, että Pipsa vastailee ilkeästi, kun monesti täällä näkee ilkeitäkin kommentteja. Ei niihin aina jaksa kovin ystävällisesti vastata. Mun mielestä Pipsa vastailee jopa hyvinkin asiallisesti siihen nähden, että sisältö saattaa olla loukkaavaakin.

    Itse en koskaan saa tympeitä vastauksia tässä tai muissakaan blogeissa.

    VastaaPoista