1.8.2011

Hyvää maanantai-iltaa vaan


Olin rikkipoikki. Sisältä.
Onneksi on olemassa ystäviä joille asiasta voi puhua.
Jälleen on olo parempi. <3

On hirveesti tässä vuorokauden aikana ajatukset liidelleen puolelta toiselle. No, kyllähän ny jokaisella on aina sillon tällön ärrimurripäiviä.

Mua alkoi eilen polttamaan niin paljon nuo tyhjät maitopurkit - olin asiasta sanonut miehelleni viime viikolla KAKSI kertaa, että laittaisko hän ne siitä pois. Ja mitä näinkin eilen kun aloitin tiskaamista. Ne saamarin maitopurkit! Eipä ne siinä tasolla kauaa olleet, kun Raivotar meni ja pyyhkäisi ne yhdellä kädenmitalla pitkin keittiötä. Ja tänään vasta mies ne kiltisti keräsi lattialta ja laittoi vihdoinkin sinne minne kuuluikin. Mulla on pitkä pinna, mut joskus joutuu väkisin purkaantumaan.

12 kommenttia:

  1. Olin rikkipoikki sisältä kun mieheni ei kerännyt maitotölkkejä, WHAT =D

    VastaaPoista
  2. Tuo eka ei liity mitenkään tuohon maitotölkki asiaan.

    VastaaPoista
  3. Etkö itse voinut laittaa niitä maitopurkkeja pois?

    VastaaPoista
  4. NO EN! Jos olen kerran sen homman pyytänyt miehen tekemään, odotan myöskin että hän sen tekee! Mää en tahdo et otetaan itsestäänselvänä, et "emäntä ottaa sen sitten, kun sitä alkaa ne vituttamaan riittävän paljon" Periaatekysymys siis - toki itse voin ne tölkit ottaa, mut jos jotain pyydän, oletan myös että se toteutetaan.

    VastaaPoista
  5. Nyt on pakko kommata anonyymille mun, että miks ihmeessä pitäi sitse siivota aikuisen miehen jälkiä?! Kyllä pitää miehenkin osata kotona siivoilla jälkiään. Ja Pipsa, välil on hyvä vähän poäästää paineita. Itse heitin exän kaikki sukat lattialta roskiin, kun tarpeeks monta kertaa olin pyytänyt ne viemään pyykkikoriin. Siinäpä sitten ihmetteli et mitäs hemmettiä :D haha. No oppi ainaki jotain.

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvä ettet vain kuuliaisesti korjannut niitä tölkkejä itse. Ei kannatakaan alistua miksikään passaavaksi vaimoksi. Paineidenpurku on hyväksi. Go pipsA!

    VastaaPoista
  7. Se tekee, joka ehtii - toimii meillä ainakin hyvin. Kai miehesi osallistuu kotitöiden tekemiseen?

    VastaaPoista
  8. "mut jos jotain pyydän, oletan myös että se toteutetaan. "
    Kuulostaa enemmän siltä että käsket ;)

    Mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

    VastaaPoista
  9. Tuttu tunne edellisestä suhteesta. Aika hyvin kestin paskaa ympärillä, mutta siinä vaiheessa oli pakko alkaa siivota miehen sotkuja kun oli vieraita tulossa. Mut pidä vaan pääsi :) Kotityöt kuuluu myös miehille! En tosin olis uskonut, että oma-aloitteisesti kotitöitä tekeviä miehiä on, ennen ku tapasin K:n :D Sehän meillä tekee suurimman osan ja mä oon se, joka makaa verkkareissa sohvalla :D
    t. Annika

    VastaaPoista
  10. Anna,
    Ihan totta. Mä katselen aikani jotain mitä oon sitä pyytänyt tekemään ja sit kiukustun. Nuo tölkit oli tuossa siis kerääntymässä ja viime viikolla pyysin KAHDESTI että siivoaisi ne pois. Eikä voi edes sanoa, etteikö miehellä olisi ollut aikaa niiden tekemiselle.

    Anonyymi1,
    Niin, kyllä sitä isännänkin pitää osallistua. Ja mää en todellakaan ole mikään kaikenpassaavavaimo. Tiedän sellaisiakin, jotka tekee kaiken kotona ja mies vaan on.

    Anonyymi2,
    Voi kun tuokin onnistuisi täälläpäin. Jos noin olisi, niin mää saisin aina tehdä kaiken. Mies kun ei huomaa noita asioita. Putkinäkö nääs. ;) JA joo, kyllä se muuten osallistuu kotitöihin hyvin. Mut tästä maitopurkkien laitosta on ollut ennenkin ongelmaa, kun se ei kuulemma vaan näe niitä. HUOH.

    Anonyymi3,
    Eiku nimenomaan pyydän. Ei sen heti tartte niitä laittaa, mut kunhan yleensä sit sen päivän aikana. Yleensäkin kun pyydän, sanon sen tyyliin voisitko laittaa nuo maitopurkit tuosta että tulisi taas lisää tilaa. Ja mitä sanoo mies... JOo joo! Mä oon jo oppinu et tuon kun sanoo, ni se ei oikeasti kuunnellut. Siksi saatankin toistaa pyyntöni vielä uudelleen. Sillon se voikin sanoa, että ottaa kohta. Ja tuo kohta on ilmeisesti sille aika pitkä käsite, kun saattaa mennä viikkokin ennenkuin se ottaa sen.

    Annika,
    Kyllä mä pääni pidän. Kyllähän tuo tekee yhden kotiaskareen silleen oma-alotteisesti, nimittäin imuroinnin ja silityksen.

    VastaaPoista
  11. Mun laskujen mukaan imurointi ja silitys on kaks kotiaskaretta, ei yks.

    Etkö sä juo yhtään maitoa?

    VastaaPoista
  12. Anonyymi,
    Heeii, eipäs nyt olla pilkunnussijoita eihän? Yks tai kaks... ;)

    Missä vaiheessa minä olen sanonut etten juo maitoa? Määhän oon maitovasikka, rakastan maitoa!

    VastaaPoista