6.8.2011


Mä oon tässä ollut ahkerana tyttösenä, kun sain ystävältäni kuulla että tuolla on hyvä sivusto jossa kannattaa noita turhia XL-kokoisia vaatteita myydä. Ja eipä mennyt kauaa kun myyntiin laittamani vaatteet oli jo menneet jonka jälkeen alkoi kysely että tuleeko lisää myyntiin. No pitihän mun sitten kolpata nuo komerot läpitte ja löytyihän sieltä myyntiin vielä vaikka mitä. Ja nyt on suurimmalle osalle löytynyt uusi koti. <3

Ja mitä olenkaan tehnyt, kun olen saanut komeroihin tilaa? No katsonut uusia vaatteita tilalle!

Jopa mieheni on todennut, että mitä mulla on enää päällelaitettavaa ku oon nuo kasat saanu myytyä. Meinasi että pitää vissiin tehdä iso tilaus vaatekauppoihin. No, Shopninkasta on tulossa muutamia paitoja ja nyt kuolailen sellaista vaan viittätoista tunikaa/paitaa tuolta Yoursilta. Ja mikä ihaninta, mussukkani on luvannu ostaa ne mulle jos vaan saan rahasumman pysymään tietyssä summassa. On mulla ihana mies <3

13 kommenttia:

  1. Muutama ja viisitoista... Onko sulla tapana vaihtaa vaatteita monta kertaa viikossa?

    VastaaPoista
  2. Itseasiassa, kyllä mä vaihtelen vaatteita jonkin verran. Mutta siis kyllä tuo 15kpl on ihan liikaa, mutku ne on ni-iiiiiiiiin i-iiiiiiiiihania! En osaa valita. ;)

    VastaaPoista
  3. Mie ainakin vaihan vaatteita ihan joka päivä. Fiiliksen mukaan tietysti mennään. Ja usein vaihdan myös kun tulen töistä kotiin, niin toiset vaatteet. Ei siis välttämättä mitkään kotivaatteet vaan jotain muuta kivaa.

    VastaaPoista
  4. Sen takia kyselinkin, kun Pipsalla näkyy aika usein olevan kuvissa ihan samat vaatteet... No, pääseehän liioista eroon kirpparilla!

    VastaaPoista
  5. Anna,
    Kotivaatteet on kivoi. Mulla on iankaikkiset vanhat tummanvioletit collegehousut jotka on jo rikkikin, mut oon vaan et mitä väliä ku ne on kotihousut. ;) Tunnesyistä en niitä heitä pois. Onks sulla tämmösii?

    Ja nimenomaan, fiilarit mukaan mennään mimmosen vaatetuksen laittaa.

    Anonyymi,
    Nii siis sehän johtuu täysin siitä, et kuljen yksissä ja samoissa vaatteissa ku oon köyhä ku kirkonrotta. Siis haloo! Ihan sattumaa on, et nyt samoissa vaatteissa on tullu kuvattua. Ei sitä aina aattele, et tuon ja tämänkin vaatevalikoiman vois kuvata. Ja ku mää en tykkää siitä ideasta, et päivittelisin tänne joka päivä eri vaatteita. Jotenkin turhauttavaa..

    VastaaPoista
  6. Hei jee, uusia vaatteita :D
    Siis mullahan ei oo mitään taka ajatuksia laisinkaan mut jos sattuis niin että joku ei ookkaan hyvä niin tiedät kyllä mihin ottaa yhteyttä ;) Ei vais, vitsi vitsi :)

    VastaaPoista
  7. Emmy,
    Joo, siis säähän oot mun pikasoitossa jos ei ookkaa hyvä. ;) Mä oon aika hyvin saanu ruksattua mitä haluan tuolta Yoursilta. Mä muuten löysin sieltä TÄYDELLISEN punaisen ... no tunika se vissiinkin on mut sen pitunen sopiiki parhaiten mulle. Ni sen punaisen tilalle minkä sie otit.

    VastaaPoista
  8. Mikä sivusto se on nimeltään, missä kannattaa myydä? Mullaki olis parit tunikat, mitä en käytä...

    VastaaPoista
  9. Facebookin kautta löytyy...

    VastaaPoista
  10. Onko teillä omat rahat vai yhteiset rahat?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Näistä taas en täällä huutele, mut jompikumpi. Valitse vapaasti oman mielen mukainen. :)

    VastaaPoista
  12. Voi kun päivittelisit useammin, siun ajatuksia on mukava lukea :)
    T. Emma

    VastaaPoista
  13. Päivityksiä tulee kyllä, pidän tässä vaan luovaa taukoa. :)

    VastaaPoista