3.8.2011

Päivän asua ja vähän muutakin

Hyvää päivää vaan sinne ruudun toisellekin puolelle!

Kaunis päivä jälleen ja nyt onkin ollut oikein mukavan lämpöistä, mitä nyt aamusti on ollut viileätä että melkeen takin ois voinu heittää niskaan mutta kun tiesi että nopeastikos se lämpö sieltä nousee ni ei kannattanut.

Ah miten mä rakastankaan tuota mun "uutta" laukkuani. Nyt vaan harmittaa, kun tuo tunika näyttää edelleenkin VALKOISELTA vaikka sen oikea väritys kuitenkin on v.punainen.

Mulla on taas tänään sellaiset fiilingit, että vois napata lasilliset punaviiniä. Mullahan on ollu periaate, ettei viikolla juoda alkoholia mut c'mon! Lasillisesta punaviiniä nyt tuskin saa aikaseen mitään isoa känniä. Ehei, ku hyvässä seurassa mukava nautinto.

Huominen päivä meneekin äidillä, kunnen sinne perjantaina kovin pitkäksi aikaa kerkeä, kun ystäväiseni Emmi on tulossa tänne Poriin minnuu morjestamaan. Perjantai meneekin kirppiksiä koluten - mä haluun toisenkin laukun! Oon jotenki iskeny silmäni sellaiseen konjakinväriseen, sellaisen haluaisin!

27 kommenttia:

  1. Joo laukkuja mennään kirppikseltä koluaan, tää tahtois kans taas vaihteeks uuden :)

    VastaaPoista
  2. Emmi,
    Mulla on jo mieles pari kirppistä minne kannattaa mennä katsomaan. :)

    VastaaPoista
  3. Kiva toi veska kyllä :) Hauskaa päivää Porissa. :)

    VastaaPoista
  4. Onko sulla tuossa tunikan alla joku toppi ja rintsikat vai pelkät rintsikat?

    VastaaPoista
  5. Elin@,
    Onhan se. Emmin kans lähdetää metsästää sille huomenna kaveria. ;)

    Anonyymi,
    Ihan rintaliivit on ja joo, ne vilkkuu mut tuon tunikan kans se on vaan noin, et vilkkuu ku tuo tunika on siis ISO. Et pakko vaan kestää. ;)

    VastaaPoista
  6. mikset laittais jotain kivaa toppia (painijan toppi -mallinen) tonne alle, peittämään ne olkaimet?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi,
    Näillä helteillä lisää vaatetta vaatteen päälle? Ei kiitos. :) Kun ei mua nuo olkainten näkyminen haittaa, jos jotain haittaa ni tartteeko sitä tuijottaa?

    VastaaPoista
  8. teet tietty niinku ite tykkäät olet sitten tyylitön, valitettavasti...

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    Kuule, ei haittaa mua sitten tippaakaan olla tyylitön. :) Periaatteessa on vaan vapauttavaa olla tyylitön ja pukeutua ihan miten itse tuntuu kivalta.

    VastaaPoista
  10. mikä näissä päivän asu kuvissa on se pointti? suht samat vaatteet joka kuvissa... jos laittaisit uusia asuja, niin ei ehkä pääosaan aina keskustelussa nousis sun rintsikoiden olkaimet...
    Et voi väittää itsekään niiden näyttävän hyvältä, ja kuitenkin käytät aika paljon rahaa vaatehankintoihin, eli ilmeisesti välität kuitenkin miltä näytät?
    Jos pelkkä mukavuus on ainut kriteeri pukeutumisessasi, ni miksi käytät niin paljon rahaa vaatteisiisi?

    VastaaPoista
  11. Ei helvetti mitä paskaa :D Ihmiset, tai no siis Anonyymi ihminen siellä ruudun toisella puolella. Eikö sulla ole omaa elämää, jos pitää tutkia ihmisten asua sillä silmällä että onko se tyylitön vai ei. Taidat itse olla melko tyylitön. Pliis anonyymi, hanki elämä :D!

    VastaaPoista
  12. Ja ylipäänsä, miks kaikkien tarttis pukeutua just samalla tavalla. Erilaisuus on rikkautta! Koita elää sen kanssa :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi,
    No tässä päivän asun pointtina oli tuo ihana laukku <3 :) Ja olen nyt tykännyt mennä tuossa väljemmässä tunikassa, kun se on sopinut näihin lämpötiloihin mitä Suomessakin on ollut.

    Uusia asuja toki tulee, mutta mä oon vähän semmonen et tykkään liikkua yksissä ja samoissa. Jos ovat miellyttäviä. Ja toisekseen, mun ihanat pinkit housut on edelleen lyhennyksessä, ni ei oo niitäkään päässy viel esittelemään. :(

    Siis mikä ei näytä hyvältä? Olkaimet jotka pilkistää tuolta? Noo, onhan se toki nätimpää jos eivät näkyisi mutta mää en revi hiuksiani kuitenkaan sen takia että näkyvät, kuten jotkut nyt täällä kovasti tuntuvat tekevän. Ja tässä kohtaa en just ymmärrä teitä ihmisiä, et jos mä sanon et tykkään näin ni miksi te oikeen innostumalla innostutte väittelemään vastaan, et eiku sun kuuluu nyt tehdä noin ja noin. Joo siis kiitos vaan vinkistä et noinkin voi tehdä, mut menen nyt näin. Toppi tuossa alla olisikin hyvä, mutta näin hiostavalla kelillä en haluaisi sinne mitään lisävaatetta alle.

    Kyllä mä tykkään pukeutua nätteihin vaatteisiin, mutta en sillä tavalla välitä miltä näytän muiden silmissä. Koska pääpointti on se, että itse tykkään asusta johon oon pukeutunut.

    Minä käytän rahaa paljon vaatteisiin? Mistä te nyt TUON olette saaneet päähänne, anteeksi nyt kauheasti? Oikeesti, anteeksi, mun on nyt pakko nauraa täällä. Mää oon loppupeleissä aika tarkka rahan kanssa ja paljonko sitä laitan vaatteisiin.

    Ja mukavuus on AINA kriteerini kun pukeudun. En todellakaan pukeudu sellaiseen, missä ei olisi mukava olla. Otetaan nyt esimerkiksi nämä kesän hiostavat lämpötilat. Silloin mä suosin väljää pukeutumista enkä suinkaan myötäilevää. Mutta älkää ymmärtäkö väärin, pidän myötäilevästä vaatetuksesta mutta kyllä tuo lämpötilakin vaikuttaa siihen aika isona osana.

    VastaaPoista
  14. Asta,
    Erilaisuus on kyllä rikkautta. :)

    VastaaPoista
  15. Erilaisuus on rikkaus...

    http://www.peopleofwalmart.com/47122

    VastaaPoista
  16. Anonyymi,
    Hauska yhdistelmä tuossa kuvassa kyllä. Itse pukeutuisin kyllä hieman toisin mutta mikä ettei.

    VastaaPoista
  17. Kyllä jokaisen tulee voida pukeutua itselleen mieleisellä tavalla, mutta voisi kai sitä silti hieman katsoa, mitä sitä päällensä pukee? Tai ainakin, että miten pukee. Mä en koskaan vois kuljeskella rintsikan olkaimet vilkkuen noin, varsinkaan kun olkaimet eivät ole edes kauniit.

    Mutta kuten sanottu, jokainen tyylillään. Pukeutumisella voi joko parantaa sitä, mille näyttää tai sitten pahentaa tilannetta entisestään.

    VastaaPoista
  18. Anonyymi,
    No mä mieluusti kyl pahennan sitä tilannetta entisestään, ku on niin kivaa shokeerata ihmisiä. :)

    VastaaPoista
  19. Ei tuolla shokeerata. Shokeeraus on eri asia kuin itsestään nolon tekeminen.

    VastaaPoista
  20. Kun katsoin tuota kuvaa, en ajatellut että nuo ovat rintsikat, mitkä vilkkuvat. En oikeastaan kiinnittänyt mitään huomiota niihin, paitsi nyt, kun joku täällä niistä mainitsi. Laukku on kyllä sievä ja siihen oma huomio kiinnittyikin ensimmäiseksi.

    Tämä anonyymin (oletan että näiden anonyymien nimimerkkien takana on vain yksi ja sama henkilö) pakkomielle Pipsan rintsikoista ja puketumistyylistä ylipäänsä alkaa olla jo huolestuttavaa. Asioista saa sanoa, mutta turhan päiväinen jankuttaminen kyllästyttää.

    Mukavaa kirppistelyä! Toivottavasti teette hyviä löytöjä!

    ps. paras tapa, millä tuollaisen kommentoinnin saa loppumaan, on olla noteeramatta niitä ollenkaan.

    VastaaPoista
  21. Anonyymi,
    No kyllä se on teidän shokeeraamistanne kun te niin paljon asialla vaivaatte päätänne. Tää on melkeen hupia mulle, kun te vaan jankutatte miten se on noloa ja tyylitöntä jaja...mitähän vielä?

    Aamunkajo,
    Tiedän että paras tapa saada tuo loppumaan on olla reagoimatta mutta kun se on niin kivaa luettavaa, kun joku repii hiuksiaan päästää mun rintaliivien olkainten vilkkumisen takia. Pitäs kyl sen ihmisen vähän relata.. Ehkei hän itse tykkää, et olkaimet vilkkuu mut mua ne ei nyt niin paljoa hätkäytä. Olen nähnyt pahempiakin vaatemokia, että omani on kyllä melko iisimmästä päästä. ;)

    Toivon että teen löytöjä. Laukkulöytöjä! Haluaisin semmoisen konjakinvärisen olkalaukun tällä kertaa.

    VastaaPoista
  22. Eiköhän ne tissiliivit saa kesällä vähän vilkkuakin.

    VastaaPoista
  23. Nyt on ainakin selvästi ilmat viileämpiä, joten kerrospukeutuminen onnistuu!

    VastaaPoista
  24. Anonyymi,
    Ei nyt suinkas vielä...

    VastaaPoista
  25. No, ei meillä ole ollut kuin joku 19 astetta tänään ja piti laittaa tunikan alle toppi ja caprien tilalle farkut...

    VastaaPoista
  26. Anonyymi,
    Ooksä vilukissa vai? Eihän tuo mikään kylmä vielä ole.. ;)

    VastaaPoista
  27. Uutta postausta odotellen... ;)

    VastaaPoista