27.8.2011

Teen Wolf (New tv-series)

Teen Wolf on uusi tv-sarja jossa seurataan nuoren Scott McCallin elämää, joka saa superkäännöksen jouduttuaan ihmissuden puremaksi. Scott yrittää elää normaalia elämäänsä puremasta huolimatta ja pitää ihmissusimaisuutensa salassa muilta ihmisiltä. Ainoana poikkeuksena hänen paras ystävänsä Stiles, joka auttaa Scottia läpikäymään muutokset elämässään ja kropassaan. Myös toinen ihmissusi Derek tietää Scottin olevan ihmissusi.

Itse vasta aloitin tämän sarjan seuraamisen mutta pilottijakson perusteella haluan jatkaakin katsomista.
Harmi vaan, että eka kausi on kovin lyhyt - vain 12 jakson pituinen. Normaalihan olisi se 22-24 jaksoa per kausi, vaikka onhan näitä lyhyempiäkin kausia olemassa esimerkiksi True Blood sarjassa.

Odotan jo innolla ensi kuussa alkavia/jatkuvia tv-sarjoja.


7 kommenttia:

  1. Mitä muita sarjoja aiot katsoa?

    VastaaPoista
  2. En nyt tähän hätään muista niiden nimiä, mut niiden pitäs alkaa nyt syksyllä. Ei tosin Suomessa.

    VastaaPoista
  3. mistä katot tota sarjaa?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Netin kautta. :) Kuten muutkin sarjat.

    VastaaPoista
  5. onko toi sarja myynnissä jossain kaupassa suomessa vai näkeekö sen vaan netistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä onko myynnissä, mut music tv:ltä se on ainakin tullu. Netistäkin löytyy.

      Poista
  6. Mulla on nyt hirvee hätä.
    Katoin tätä sarjaa Netflixistä, mutta siellä oli vaan jaksoja 3 kauden 12 jaksoon.
    Ja mä en löydä enää paikkaa mistä tätä sarjaa vois kattoo, niin ajattelin kysyä sulta, että kun katot tätä sarjaa netistä, mut miltä sivustolta? Toivottavasti osaisit auttaa mua tässä asiassa, koska mä oon ihan koukussa tähän sarjaan. Ja ongelmana on juuri se, että siinä pitäis olla tekstitys ja että se sivusto olis ilmanen :/ mutta mä en tällasta löydä :(

    VastaaPoista