21.8.2011

Uusia ostoksia (ja silti kaipaan lisää)














Hitsit, että mun mielialani on vaihdellut viikonlopun aikana vähän väliä. Milloin olen aurinkoinen, milloin olen kiukkunen ja millon olen raivon partaalla. Voin sanoa, että olen ollut todella rasittava miehelleni. Kaipa se rakkaus vaan kestää tämmösetkin. ;)

No mulla on kyllä syyni, miksi mieliala heittelee noin paljon häränpyllyä mutta ei näin henkilökohtaisesta asiasta silti huudella tänne tämän enempiä. :)

Tässä tosiaan kuvia noista mitä ostin Shopninkalta. Paitsi tuo tumma tunika, sen ostin kirppikseltä. Ja nyt on tilattu sitten parilla sadalla Yoursilta kaikenlaisia ihania tunikoita. Jaksas oottaa, että tulevat tänne mun hypisteltäväksi.

Eilen tosiaan oli punaviini-ilta. Ihan lasilliset vaan otettiin. Ei sitä ole ryyppyjuomaksi tarkoitettukkaan. Sitä varten on sitten muut juomat, tosin mua ei enää kiinnosta mitkään känniryypiskelyt. Mut muita on näköjään kiinnostanut senkin edestä, ettei pystyssä meinanneet pysyä. Jep, mulla ollut niin mielenkiintoinen yö jälleen - kuka mitään Salattuja Elämiä kaipaa, ku tosta seinänaapurista on niin paljon viihdettä mulle. 


26 kommenttia:

  1. ootko raskaana? :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Ehdottomasti. :) Se onkin ainut syy mielialavaihteluille. ;)

    VastaaPoista
  3. Joo ja siis hirveen moni, etenkin Pipsa jois punkkua jos olis raskaana... ;)

    VastaaPoista
  4. Mikäli yksi punaviinipullo kestää pariskunnalla kuukauden, niin ei se nyt mitenkään ihan täysin ennenkuulumatonta olisi. :)

    VastaaPoista
  5. Emmy,
    Älä nyt hei, kyllähän raskaana saa muistaakseni alkoholia nauttia KOHTUUDELLA. Mutta en kyllä silti joisi jos raskaana olisi, oli sitten miten vaan. :)

    Anonyymi,
    Musta kuukausi/pullo on ihan normaalia. Ei tuo pullo jääkaapissa kuukaudessa huonoksi ole mennyt.

    VastaaPoista
  6. Todella hienot paidat kaikki nuo!!
    terv. Maarit

    VastaaPoista
  7. Alkon ohjeistuksen mukaan avattu viinipullo säilyy hyvänä muutaman päivän. Ei siitä myrkyllistä tule, mutta maku kyllä muuttuu. Ehkä se ei sitten kaikkia haittaa, mut itse en kyllä pysty juomaan viikko sitten avattua viiniä. Hanapakkaukset sitten taas säilyy paremmin :)

    Nuo paidat on kivoja! Erityisesti tuo tumma kirpparilta ostettu. Sopii sulle hyvin :)

    Annika

    VastaaPoista
  8. Vakuumikorkin (virallista nimitystä en tiedä, mutta sillä saa ilman pois pullosta) kanssa viini säilyy avattuna paremmin.

    VastaaPoista
  9. Maarit,
    Eiks ookki? ;)

    Annika,
    Mun mielestä maku ei ole muuttunut kuukaudessa. Mut makuasioitahan nuo on, enkä ole mikään viiniasiantuntija.. :) Ne varmaa lahtais mut tämmösestä. ;)

    Anonyymi,
    Jep, tuolla se varmaa säilyis vielä paremmin.

    VastaaPoista
  10. Onko nuo mustat housut uudet? Joko olet saanut ne pinkit housut?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Näissä näkyvät housut on vanhat. Mutta violetin paidan kanssa olevat housut on uudet. Ja oon mää pinkit housut saanut, mutta en siis lyhennyttänyt vielä.

    VastaaPoista
  12. Oikein jees paitoja, nyt on tarpeeks väljyyttä, ettei kaikki makkarat paista.

    VastaaPoista
  13. Anonyymi1,
    No joko se taikka et oon raskaana. Saatte itse päätellä sen oikean vastauksen. ;)

    Anonyymi2,
    No mua ei oo koskaan haitannut se, et makkarat vähän paistaa. Kun tykkään kuitenkin ihonmyötäisistä. Ja huom! Ihonmyötäinen ei ole kuitenkaan sama asia kuin liian pieni.

    VastaaPoista
  14. Kyllä sä oot täällä esitellyt monesti ihan liian pieniä vaatteita vartalonmyötäisinä! Nuo ei ole väljiä nuokaan, vaan oikean kokoisia. Liian tiukat vaatteet ei imartele ketään, ja eipä se vaatekaan kestä venytystä. Kurveja voi korostaa ilman makkarankuorifiilistäkin :)

    VastaaPoista
  15. Anonyymi,
    No minä en tiedä minkä te sitten näette makkarankuorena. Mut itse kyl osaan kuitenkin erottaa ihonmyötäisen ja liian pienen/kireän vaatteen keskenään, kun määhän niitä kuitenkin kokeilen päälleni. :)

    Mut hei tästä tulikin mieleen, et kertokaan toki miten te erotatte ihonmyötäisen liian pienestä? Siis omakokemuksenne mukaan, ei siten et katsotte mun vaatekuviani. :)

    VastaaPoista
  16. Ihonmyötäinen on sellainen, ettei se mene ruttuun muhkuroiden välissä, vaan laskeutuu tasaisesti, ilman että on kamalan väljä vaate.
    http://i50.tinypic.com/qx5b93.jpg
    tässä on esimerkki hyvin istuvasta vatteesta.

    VastaaPoista
  17. Anonyymi,
    Hieno paita tuossa. :)
    Kiitos selvennyksestä, oon silti edelleen ihan pihalla tuosta mut ehkäpä katselen tulevaisuudessa asiaa. Eipä mulla enää kovinkaan montaa myötäilevää ole kun myynyt pois. Pari suosikkiani jätin. :)

    Mut ehkä mä oon sanonu vähän väärin. En siis tarkoita ihonmyötäistä vaan MYÖTÄILEVÄÄ. Löysin nimittäin googlen avulla, että ihonmyötäinen on sama asia kuin tiukka. Ja tarkoitan siis myötäilevää. :)

    VastaaPoista
  18. Pipsa, mistä sää oot löytänyt istuvan korsetin? Otan mielelläni vastaan vinkkejä, kiitos.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi,
    Korsetin? Anteeksi jos nyt kuulostan tylyltä, mutta mistä kuvittelet että edes käytän korsettia?

    Mut valitan, en osaa kertoa mistä voisit löytää kun en itse korsettia käytä.

    VastaaPoista
  20. Anteeksi kysymykseni, ei ollut tarkoitus olla tungetteleva! En itsekään mitään luukorsettia etsi, vaan kokoliiviä, joka tekisi olon ryhdikkäämmäksi ja silottelisi hieman muhkuroita :)

    VastaaPoista
  21. Ai niin unohdin vastata kysymykseesi, mistä kuvittelen sinun käyttävän korsettia. Anteeksi tyhmyyteni, mutta ajattelin, että todellakin käytät jotain korsetin tai kokoliivin tapaista, koska muotosi ovat niin tasaiset. Itselläni näet on isokokoisena jos minkäkinmoista makkaraa ja roikkuvaa muhkuraa. Kokoliivi olisi kova juttu, tosin kuumahan sellaisen kanssa tulee, joten saattaapi jäädä käyttämättä kuitenkin...

    VastaaPoista
  22. Anonyymi,
    Ei se mitään, kyllähän sitä kysyä saa mutta hieman toki äimistyin kysymystäsi kun en korsettia/kokoliiviä käytä. Ainoastaan rintaliivejä ja perusalushousuja. :) Kyllähän sitä muhkuraa ja makkaraa täältäkin löytyy. :) (kun tarpeeks tutkailee)

    Kieltämättä tuollainen kokoliivi/korsetti voisi auttaakin. En kuitenkaan osaa kovinkaan paljoa neuvoa, mutta olen muutamilla sivuistolla tainnut nähdä, mitä etsiskelet.

    http://www.lumingerie.fi Tuolta voisi löytyä etsimäsi.

    VastaaPoista
  23. Tuo oli musta paras arvio noiden paitojen sopivuudesta, että epäiltiin slimmeriä :) tiukemmat EI sua imartele, nää kyllä! Unohda ne makkarankuoret.

    VastaaPoista
  24. Anonyymi,
    Mutten vieläkään ymmärrä, miksi tuo slimmeriepäily.

    No ehkä mun pitää vähän muuttaa vaatemieltymystäni. Pidän paidoista jotka on myötäileviä. Ja kun tätä on mulle suositeltukki. Et mietin vaan, missä menee se raja mikä on sit liian makkarankuorta.

    VastaaPoista
  25. Musta kaikki nuo paidat ovat myötäileviä :) korostavat parhaita puolia, peittävät huonoja.

    VastaaPoista