30.9.2011

Uudet maut aina pari vuoden välein

Olen myynyt innolla melkein koko vaatevarastoni pois ja ostanut tilalle uudempaa, enemmän ehkä aikuismaisempaa. Ainakin omalla mielikuvallani aikuismaisempaa. Ja selkeesti tykkään tunikoista/mekoista enemmän kuin peruspaidoista. Sekä toinen ihastuminen on tullut näihin vyötäröpituisiin takkeihin.

Ja niin, myin kaikki mun välikausitakit ja tilasin Ellokselta lisää. Tiedän, tiedän että sanoin etten tilaisi nyt mitään mutta nyt oli pakko kun myin mun vanhat takit mistä en enää tykännyt. Ja nyt Elloksen paketti olisi tuossa Valintatalossa. Ja haen sen vielä tässä näin. Ja testailemaan! (psst.. luvassa pientä takkimuotinäytöstä myöhemmin)

Olen huomannut, että makuni on kokoajan muuttunut. Vaatetuksen suhteen siis.
Jotenkin hauska huomata, miten se tosiaankin muuttuu kokoajan kun ikää tulee enemmän.

No minkäs mä itselleni voin... rakastan vaatteita!
Vielä kun löytäisin sen oranssinpunaisen huulipunan, niin olisi jotenkin niin täydellinen olo. Ylipainosta huolimatta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti