22.10.2011

Lauantai - vaatemietintää


Vaikka kuinka sanoin, etten nyt tee enempää vaateostoksia niin pakkohan mun on puheeni syödä.
En nimittäin voinut vastustaa kirppiksellä erästä pinkkiä laukkua sekä sellaista tunikaa, mitä olen monta vuotta myöskin etsinyt. Mulla on sellainen violetin värisenä ja sille kaverin löytämine on ollut siis hankalaa, kun tuntuu ettei mikään liike enää myy sellaista samanlaisesta kankaasta tehtyä. Mut nyt kävi tuuri, kun eräs ihminen halus semmosesta luopua ja minähän nappasin heti kiinni. 8EUR postikuluineen ei ole kyllä paha hinta, joten annettakoon se mulle anteeks jooko?

Edelleen ois ostoslistalla housut, rintaliivit sekä pari ihanaa punaista mekkoa. Mut ne saa kyl odotella ens kuun puolelle ennenkuin tilaan ja jos on loppuunmyyty, ni ei voi sitten mitään.

Mulla on tarkoitus ottaa noista mun kirppislöydöistä kuvaa, kunhan olen kaikki saanut ja vielä pessytkin. Muutaman kanssa nimittäin ollut semmonen, et kun paketin avannu ni sieltähän on tussahtanut ilmoille semmoiset hajut ettei oo tosikaan, hyvä kunnen pyörtynyt. Tällä hetkellä kun kirjoittelen, pyörii pesukone tuolla joka toivon mukaan vie sen pahan hajun vaatteista pois.

8 kommenttia:

  1. Se on kyllä ihan uskomatonta että ihmiset kehtaa myydä vaatteet likaisina muille, itse en kehtaisi.
    t.Emma

    VastaaPoista
  2. Emma,
    Jep, ei tulis kans mieleen. Tosin ei nämä siis likaisilta näyttäneet, haisivat vain tunkkaiselta ja joltain muultakin.. kuin lehmänpaskalta?

    Osaaks joku vinkata, miten kangaslaukusta saisi likatahran poistettua? Ku en haluaisi sitä kuitenkaan pesukoneeseen heittää..

    VastaaPoista
  3. hiero tahraan fairya, anna vaikuttaa ja harjaa+huuhtele pois. Painele paperilla kuivaks. Toiv lähtee.
    -mallory

    VastaaPoista
  4. Mallory,
    Kiits! Mä kokeilen tuota, kun laukku vaan ensin saapuu. :)

    VastaaPoista
  5. Tahranpoistoainetta?!
    terv. Maarit

    VastaaPoista
  6. 8 e paidasta kirppiksellä on kyllä ihan helvetisti :O 1-2 e vaatteet yleensä.

    VastaaPoista
  7. Maarit,
    Ei oo semmosia. ;)

    Anonyymi,
    No se on plusmalliston vaate jotka maksaa normaalistikin enemmän + mukana on postimaksu. :) Ja kun katsoo noita muita käytettyjen pluskokojen hintoja, ni tää on halvimmasta päästä kuitenkin. :)

    VastaaPoista
  8. Tahranpoistoaineet voivat viedä muutkin värit, ovat nin tujuja, et kantsii eka kokeilla mietoja keinoja. Etikallakin voi yrittää.
    -Mallory

    VastaaPoista