16.10.2011

Päivän asua ja muuta löpinää...


Tulipa sitten laitettua vihdoinkin tuo tunika päälle, jonka Sokokselta sain kun siellä More to Love blogin mimmien stailattavana olin. Vieläkään en ole löytänyt PUNAISTA vyötä tämän kanssa, sillä musta hukkuu niin tuohon mustaan taustaansa. *huokaus* Mutta on tämä asu vaan niin ihana. Housut kyllä oli paremmat mitä tuossa kuvassa siis päällä, vaihdoin nimittäin kiireesti itselleni täysin mustat sukat sekä musta suorat housut. Ja näin jälkikäteen ajattelen, että luoja mun pitää päästä pian värjäyttämään hiukseni sillä tuo näyttää jo aika pliisulta.

Ja sitten tässä eksyin vahingossa taas Elloksen sivuille kun piti äidille jotain ponchoviittaa katsoa kun oli lehdessä sellaisen nähnyt. No enpä mää sitä kyseistä viittaa tuolta löytänyt joten mahtoikohan ollakkaan Elloksen viitta. Mut siinä samalla tulin tutkailleeksi jälleen kerran mitä minä tahtoisin. Löysin nimittäin jälleen kerran ihania mekkoja, tunikoita sekä halvalla oikein kivat housut jotka sopivat loistavasti töihin. Vielä pitäisi kuukauden verran tiukistella ennenkuin tilailen, sillä koetan IHAN TOSISSAAN kiristää tota tilausvimmaani. Ja lupasin että saan tilata enintään 100EUR verran vaatetta jos siihen tulokseen nyt päädyn.

12 kommenttia:

  1. Mitä vaatekokoa noin about olet? Asosilta löytyy nimittäin plusmallisto, kannattaa ehdottomasti tsekata se. Postareita ei perustoimituksessa tule.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Olen vaatekooltani vähän vaihteleva, mutta 52-56 väliltä. Pitääpä Asokselta tutkailla, mitä löytyy. :)

    VastaaPoista
  3. Minä ostan mieluummin yhden satasen vaatteen, jota tulee käytettyä pitkän aikaa ja johon ei niin helposti kyllästy. Laatukin on tietysti tärkeä juttu.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    No kukin menee tavallaan. :) Laatu on myös itselleni tärkeä, muttei mulla ole mitään hinkua silti maksaa vaatteesta ylihintaa jonkin merkin takia. Merkkihän joissain vaatteissa tekee hintaa, ei varsinaisesti laatu.

    Mie en oo vaatteisiin varsinaisesti kyllästynyt, vaan enemmänkin maku muuttuu. :) Kun vielä etsin sitä sellaista makua/tyyliä joka voisi pysyä.

    VastaaPoista
  5. Sun blogi on kiva :)

    Mä olen kans päättänyt hidastaa vaatteiden ostamista, että rahaa jäis joskus säästöönkin. Se on välillä vaan kauheen vaikeeta, ja toisinaan kun eteen osuu ihana vaate, se on vaan pakko ostaa!

    VastaaPoista
  6. Tosi upea tunika <3
    t. Marjaana

    VastaaPoista
  7. Oletko tyytyväinen tuohon Gossipin laatuun? Oletko jo pessyt tuota tunikaa? Itse katselin Sokokselta G:n vaatteita, mutta en tykästynyt oikein mihinkään. Plääh...

    VastaaPoista
  8. Triksiina,
    Kiitoksia, mukavaa kuulla et jotkut pitää tätä kivana. :)

    Mää kans oon koettanu vähän hidastaa ostelua, ainakin silleen et ku yläosia en tarttis yhtään enempää, mut alaosia vois ostaakki säästöön ku ne niin nopsaan menee rikki. :( Mut eikös tänään tullu joku Elloksen lehtinen ni voih siinä on ihania PUNAISIA tunikoita. Ja punainen on mun lempiväri Violetin rinnalla.


    Marjaana,
    Kiitti. :)

    Anonyymi,
    No ainakin tuohon tunikaan olen tyytyväinen, vaikka ilman vyötä se onkin sellainen etten tykkää. (Saa mut näyttämään isompikokoiselta)
    Ja ei, vielä en ole pessyt kun oon tämmönen vaihtelija et päivä tuolla, toinen toisella, kolmas tommosella ja neljäs/viides sitten jollai muulla. :) Kyllä, vaihtelen nykyisin päivittäin vaatteita, mitä luulin ettei koskaan tapahtuisi. :)

    Eipä siellä Gossipissa syksymmälläkään ollut muita ihania kuin tämä tunika. Se olikin viimeinen joten saan kiittää tuuriani. Tarkoitus olisi nyt marraskuussa mennä tutkailemaan tarjontaa, sillä pitäisi tulla uutta mallistoa (juhlamallisto?) kauppoihin. Ja siel on ainakin yks paita jota olen kuolannu MTL blogin kautta.

    VastaaPoista
  9. Nii ja laadusta en nyt vielä osaa sanoa kunnolla mitään, kun olen tosiaan vasta niin vähän aikaa käyttänyt kyseistä tunikaa. Mutta vaikuttaisi sellaiselta, millaisia nykyisin vaatteet ovatkin. Eli ihan OK.

    Harvemmin mulla on yläosat edes koskaan menneet rikki. Ja mulla on viel yks tunikakin joka on AINAKIN 8v. vanha ja siinä on kaikki väritkin vielä hyvin kirkkaat. Ku ois just eilen ostettu.

    VastaaPoista
  10. Miten sulla alaosat sitten menevät nopeasti rikki?

    VastaaPoista
  11. Minulla on laadukkaita tunikoita ja puseroita, joilla on ikää jo toistakymmentä vuotta ja kuin uusia. Kunnon talvitakin ostin viisitoista vuotta sitten ja maksoin siitä itseni kipeäksi, mutta kannatti - on käytössä vielä monia vuosia.

    VastaaPoista
  12. Anonyymi,
    No kulutus on isompaa kuin yläosilla. :)

    Anonyymi2,
    Jos mä jaksaisin katsoa monta vuotta yksiä ja samoja vaatteita, ni uskoisin niiden pysyvän suht ennallaan. Kuten sanoin, löytyy multa yksi tunika joka on ainakin 8v. vanha (luultavasti on vanhempikin) ja on kuin uusi.

    Takit on eri asia, niitä jaksaakin katsoa vuodesta toiseen. :) Mulla on yks takki joka kyllä soveltuu välikauteen paremmin kuin talveen, niin se on 10v. vanha. :)

    VastaaPoista