25.11.2011

Perjantaillista menoa



Nyt ne loputkin asiat selkiintyi, liittyen siis tähän maanantaina olevaan pitempään työpäivään. Enkä muuten olekkaan siellä täysin yksin, joten nyt ei ole mitään jännitettävää. Laskin tuossa bussimatkan aikana, että nelisen tuntia mulla menee noiden huoneiden ottamiseen joten siinä 19-20 välillä olen valmiina. Ainakin toivon näin. Itse siis suosittelisin suuresti että peruspestäisiin tuo avokonttori, kun nyt jo tiedän, ettei tällä lattianhoidolla saada sellaista lopputulosta, kuin peruspesuissa. Ja peruspesuissa se siisteys on pysyvämpää. Lattianhoitoa kun saisi olla joka kuukausi ottamassa, jos haluaisi että tietynlainen siisteys pysyy lattioissa mutta kun siivousohjeistuksessa lukee että 4x vuoden aikana. Ja sitten kun tuo avokonttori nyt on suuremmalla käytöllä, niin kyllä siitäkin syystä jo suosittelen sitä peruspesua.

Kauhee, ku mä oon höpötelly paljon nyt näistä töistäni. Mä oon tämmönen höpinöitsijä. Sorry. Mut kuitenkin, oon aika kova aina suunnittelemaan asioita kun oon huomannu niiden auttavan itse työnteossa - kun on sellainen tietynlainen rytmi ja suunnitelma, ni homma luonaa loistavasti.

Tänään illalla nautiskellaankin miehen kanssa. Vietämme nimittäin kuukausipäivää (sekä ollaan nyt 2kk päässä meidän 9vuotispäivästä) eli katsotaan The Thing 2011 elokuva, tehdään jotain hyvää ruokaa ja nautitaan se ruoka hyvällä punaviinillä alas. Ja varmaan vielä myöhemmin pelaillaan pokeria jonkin verran. Ku ollaan huomattu, et pokerit menee hyvin sillon kun mä oon siinä mieheni vieressä, jarruttamassa ettei tee huonoja päätöksiä?


Ps. Vielä kerkee osallistumaan "Keksi blogille uusi nimi" arvontaan. Osallistumisaikaa on 30.11.2011, klo 21.00 asti! Muista, että myös toiseksi paras nimi palkitaan!

4 kommenttia:

  1. Mitä se hyvä ruoka oli? Mitä punaviiniä joitte?

    VastaaPoista
  2. Hyvä sun blogis, mut vähän liikaa lattianhoitoa... eli asukuvia kehiin... esitteleppäs meille sun vaatekaappis! :)

    VastaaPoista
  3. Elina@,
    Ihana ilta oli kyllä. :)

    Anonyymi,
    Ihan pitsaa teimme ja sen kanssa punaviiniä joimme, joka soveltuu pitsan kanssa nautittavaksi. Nimeä en muista tarkalleen, mutta olen tuosta punaviinistä täällä blogissa aiemminkin maininnut. Oisko ollu Iris de Muerto taikka tuonkaltainen. Todella hyvää!

    Anoyymi2,
    No nyt on kieltämättä tullut paljon siivousaiheisia postatuksia, kun olen miettinyt tuota maanantaillista päivää. Koeta kestää siis yksi siivousaiheinen postatus vielä. :) Vaatekaapin esittely on muuten tulossa... :)

    VastaaPoista