10.11.2011

Pientä shoppailukierrosta kaupungilla


Kävin sitten Sokoksella töiden jälkeen kokeilemassa ihan kunnolla ja rauhassa sitä Gossipin hopeista mekkoa, mut valitettavasti sinne rekiin se oli pakko jättää. Ei sovi mun muodoilleni sitten yhtään, olisin halunnut nimittäin napakamman yläosan. Nyt tuo mekko sai mut näyttämään muodottomalta perunalta, sorry vaan. Materiaali itsessään tuntui IHANALTA joten voitte uskoa, et pettymys oli valtava kun tajusin ettei tää vaan sovi. Tosin hauska yllätys oli, et kokolappu ei kyl pitänyt sit yhtään paikkaansa. Sain nimittäin kokeilla 48/50 kokoista mekkoa ja sekin oli sellainen... löysähkö. Olin vähän yllätynyt kun oletin että 50/52 voisi olla hyvä (niin siis yläosasta, muttei alaosasta)

Vai mitä mieltä itse olette mekosta päälläni?

Jatkoin tuosta sitten hanskaosastolle josta ostin kahdet ihanat PUNAISET hanskat. Kun tuon värisiä punaisia mulla ei olekkaan. Ja tuli aamusti huomattua niin ihana asia, et oli isäntä sitten käyttänyt mun ihania violetteja hanskoja ikkunapyyhkimenä autossa. Upea nimittäin huomata asia, kun laitat hanskoja käteen BUSSISSA. Toivon suuresti, ettei kukaan huomannu miten toinen hanska oli ihan täynnä sellaista harmaata maantiepölyä (tai mitä liekään) 

No mutta niin, tuolta olisin sitten ostanut uudet rintaliivitkin mutta kas kas, eipä ollut myyjää lähettyvillä vaikka hetken siinä palloilin ja koetin sellaista metsästää. Kun olisin tarvinnut kyllä apua niiden oikeanlaisten metsästämisessä. No ei se mitään, tilailen tässä loppukuusta Ellokselta noita liivejä joita olen jo etukäteen täällä kotosalla testaillut niin tiedän tilata sopivat. Ajattelin että heitän kaikki nuo vanhat venähtäneet pois ja ostan 3-5 liiviä tilalle. Oon laskenu et varmaan semmonen 300EUR menee nyt kyllä vaatteisiin ja noihin liiveihin helpolla, mutta katsotaan nyt sitten kun tulee ne vaatteet testaukseen.

Tiimarissakin käväisin ostamassa 20EUR itselleni tarra-arkkeja. En mä vaan voinut vastustaa, kun olivat niin suloisen näköisiä. Nii ja lounaaksi jälleen sellainen ihana täytetty chabatta (joku mozzarellapestochabatta nimeltään)

10 kommenttia:

  1. Joululahjaksi miehelle autoon rapa ja rätti. :D

    Tuo mekko on taidettu tehdä taas niille, joilla on enemmän leveyttä sivusuuntiin, mutta ei eteen/taakse. Oisko ollu pikkujoulumekon tarvetta?

    Rintaliiveihin saa kyllä kulumaan rahaa, jos ei satu olemaan A-C(D).

    Pitäis alkaa joulukortteja väkertämään ja Tiimarista varmaan löytyis vaikka mitä. Mutta yritän nuukailla ja käyttää jo laatikoista löytyviä materiaaleja ensin.

    VastaaPoista
  2. PS,
    Mä oon hommannu ties kuinka monet, mut aina tuon isoveli sosialisoi ne itselleen ja niitä on tosi hankala saada takas. :( Siks en mielelläni enää yhteenkään autoon vie mitään rapoja ja rättejä.

    Nuukailu on hyvä. Itelläki ois materiaalit mut ei aikaa touhuta niitä. Itse kun pitäisi tehdä sellaiset 60 korttia, jos haluaisin muistaa KAIKKIA. :)

    Sokoksella on kyl liivejä ihan G/H kuppiin saakka, mut sit ongelmaks tuleekin se ympärysmitta, kun se usein loppuu siihen 85. On siellä ollut kyl muutamia isompiakin. Mut mene ja löydä ne sitten itse. Siksi olisinkin halunnut myyjän apua. Mut mie ostan ens kerralla tosiaan sieltä Ellokselta, ehkä joskus vielä Sokokseltakin jos saan vaan myyjän sinne apuun.

    Ei mulla ole tarvetta pikkujoulumekolle, kun mulla on noita mekkoja kyllä. :) Mut tuo hopeinen ois vaan ollu niin ihana lisä tonne kaappiin. ;) Ei vaan, kyl se käyttöön ois tullu mut eih... Niin on taidettu sit tehdä sellaisille. Tää mulla on aika usein ongelmana jos menen oikein myymälästä etsimään vaatetta, ne ei vaan sovi mun kroppaani.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä on kiva toi hopeinenkin :)

    VastaaPoista
  4. Elin@,
    Onhan se joo väriltänsä ja materiaalilta kiva mut ei sovi ni ei sovi. Tää saa näyttää mut ihan perunalta ja peittää muodot kokonaan ja sitä mää en tykkää. Ei se istu niin hienosti ku MTL:n mimmeillä.

    VastaaPoista
  5. Gossipin koot ovat tosi isoja! Itse olen yleensä kokoa 44, mutta Gossipin nelinelosen farkut kirjaimellisesti putosivat mun päältä kun sovitin niitä.

    VastaaPoista
  6. Sagu,
    Ilmeisesti, vaikka ei tuon toisen tunikan kanssa ollut asia niin. Tosin se onkin erilaisempaa materiaalia.

    VastaaPoista
  7. Ciabatat on ihania!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    Ne on! :) Hintavia kyllä, mut kyl sen 5,10EUR maksaa. :)

    VastaaPoista
  9. Ihan hyvä, kun jätit tuon asun kauppaan! Millaiselle vartalolle se oikeastaan mahtaa olla tarkoitettu...

    VastaaPoista
  10. Anonyymi,
    En kyllä tiedä millaiselle on tarkoitettu, ehkä sellaiselle joka on yläosastakin iso? Tietenkin jos ois alkanu ompelijaks, ni nopeestikos tuota ois varmaan silleen muokannu et ois saanu yläosasta tiukemman mut en kyl tuolla hinnalla ala muokkaamaan - ehkä jos joskus törmään kirppiksellä tohon mekkoon. ;)

    VastaaPoista