14.11.2011

She's got both hands in her pocket


No hyvää maanantaipäivää sinne ruudun toiselle puolelle!

Huonoista yöunista huolimatta, olen ollut tänään kuin duracell pupunen - pomppinut ihan KIRJAIMELLISESTI paikasta toiseen. Ja mun hyvän tuulen huomaa läheinen ihminen ihan siitä, että mää hyräilen ja hymyilen kokoajan. (oottakaahan vaan, huomenna saatan olla ihan päinvastainen)

Ja sitten vielä ilostutti niin paljon tuo Elloksen pikkulehtinen, jossa oli paljon vaatteita alennuksessa. Sellaisia vaatteita joita olen ajatellut tilatakin vielä. Eräs takkikin sain mussa aikaa sydämen lujaa pamppailua, mutta se nyt olikin vähän liian aikasta kun ei siitä takista ollutkaan sitä kokoa mitä lehtinen lupaili. Harmin paikka! Hieroskelen täällä jo käsiäni, että saisin mennä laittaman ostoskoriin ison kasan vaatteita ja painaa sitä TILAUS nappia. Mulla on jo haluamani vaatteet kirjamerkitty, ni pääsen nopeasti tilaamaan sitten kun sen aika tulee. Sieltä lähtee housuja, rintaliivejä ja mekkoja. Pääpaino tietenkin kahdella ekalla.

Pohdin tässä myöskin sellaista, että pitäisikö sittenkin lähettää joulukortit tänä vuonna? Mitään en siis itse lähde tekemään (ku mun pitäs alottaa niiden teko jo tammikuussa, et ois sitten joulukuuhun mennessä valmista - vaikkakin toimin aika hyvin pienen paineen alla) mutta haluaisin kuitenkin muistaa rakkaita ystäviäni ja sukulaisiani. Olisiko se niin väärin, ostaa valmiit kortit?
Aiotko sinä lähetellä tänä vuonna joulukortteja?

Pitäisi muuten siivota tuo vaatekaappikin, se on ihan sekaisin. No kyllä mä sen vielä tänään teen ja aion samalla taas tsekata löytyisikö noista jotain mitä kuvata ja pistää myyntiin. Tai no tänään tuskin enää valokuvailen, mutta kunhan nyt saisin edes katsottua paikat läpi.

2 kommenttia:

  1. Onko teillä yhteiset vai omat rahat?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Sorry, mutta tuo asia on henk.kohtainen joten en kerro.

    VastaaPoista