8.11.2011

Tonttutytön paluu

Laukku: Kirppis, Takki: Ellos, Tunika: Yours, Housut: Ellos, Toppi: KappAhl

Täsä näkyy toi punaisuus oikeen luonnonvalossa

Mä sitten niin inhoon kun pimee tulee jo niin aikasin. Kerkee saamaan hyviä kuvia ja siks toisekseen, oon laiska alkaa muokkailemaan näitä kuvia, ku tiedän et luonnonvalossa (sillo valosaan aikaan) saa ihan loistavia kuvia.

Mut tommosena tonttutyttönä oon nyt mennyt. Oon tykännyt, ku jotenkin tuo punainen A. sopii mulle ja B. piristää mua harmaina päivinä. Tänään kyl onneks on ollu ihanan valoisa ja piristävä päivä, ni ei ois tarvinnu tätä punasuutta sitä piristävyyttä tuomaan, mut eipä se extrapiristys nyt pahasta oo.

Tänään tosiaan töiden jälkeen jäin kaupungille pyörimään, kun sinne muutenkin oli hieman aikaa. Samalla tuli käytyä tsekkaamassa Tiimarin uudet tarravalikoimat, kun sinne siis jotain jouluisia tarroja oli tullu. Piti itellekki napata pari ihanaa (poroja ja lumihiutaleita) ja Sokoksella kävin taas kokeilemassa tuota ihanaa hopeista mekkoa. Kyl mä sen varmaan käyn vielä ostamassa, sen verran se nimittäin mieltäni ärsyttää. Ja sit ku alkoi jo olemaan nälkä (lounasaikakin) ni nappasin mukaani täytetyn chabattan ja söin sen hyvällä ruokahalulla. Katsotaan uskallanko joskus tilata sieltä tuota salaattiakin, kun muiden lautasia katson niin kuola alkaa melkein valumaan - sen verran siis maukkaan näköisiä ovat.

Ja eikun loppuehtoo vaan rentoutuen kirjeiden ja muutaman elokuvan parissa. Jääneet niin hieman huonommalle huomiolle, joten vois ens viikonloppuna ottaa semmosen kirjeiden kirjoitus maratonin.

Mitä mieltä on raati, onnistunut asukokonaisuus vai ei?

Edit.
Pahoittelen kun nuo toiset on tommosia haaleita, eikä tämä tyhmä bloggeri anna niitä edes muokata. Oon vaihtanu miljoona kertaa, mut aina tuo sama pysyy enkä tosiaankaan ala kirjoittamaan tätä uudestaan. 

7 kommenttia:

  1. Onko nuo housut jotkut collegehousut tai trikoiset? Mustat farkut olisi aika hyvät!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Kai nuo jotain trikoota on, mut ei mitään leggarinkaltaisia ohutta trikoota. Tää on melko paksua. Puuvilla/Spandexia lukee tuossa lapussa.

    Sori, mut mää inhoon farkkuja. Ja kyllä, olen mää sopiviakin löytänyt mut mää en vaan tykkää niistä. En enää. Maku on muuttunut. Ja nuo tommoset trikoisemmat housut soveltuu paremmin, ihan jo töitäkin ajatellen.

    VastaaPoista
  3. Pakko tykätä, kun punainen on mun lempiväri. :D (Punaisia tunikoita sais olla enemmänkin tarjolla. Piti ottaa sininen ja beige viimeksi vaateostoksilla, kun ei taas löytyny punaista. :p)

    Täytyy tunnustaa, etten oo kirjottanu kirjeitä vuosikausiin. Sähköposteiksi ovat kaikki muuttuneet...

    VastaaPoista
  4. Onko bloggerissa jotakin ongelmia?

    VastaaPoista
  5. PS,
    Punainen on tosiaankin ihana väri. Lisää punasia mekkoja ja tunikoita, kiitos!! (ei vaan, on mulla näkösällä pari ihanaa jotka meinaan kyl tilata)


    Anonyymi,
    On jotain semmosta, et ei suostu tallentamaan tehtyjä myytoksia. Pitää ne alkuperäiset. :(

    VastaaPoista
  6. Hyvän mallinen paita - ei olis niin lauta niin hommaisin itekin jonkun ton mallisen xP

    Itekin oon ruennu kiinnostumaan punasista kamppeista, aattelin neuloa Novitan punasesta Crystalista ( http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=93657 ) kaulurin tms.

    VastaaPoista
  7. Eve,
    Kiits!

    Punainen tuo jotenkin mun mielestäni piristystä. Ja sit ku tää mun tunika on niinku aika semmonen terävänpunainen. Tuo Novitan punainen Crystal piti olla väri ja lanka josta eräs nainen tekee mulle tuubihuivin, mutta epäilin ettei mun ihoni välttämättä tykkää tuosta karkeudesta. Ni sieltä tulee jonkun muun värinen punainen tuubihuivi sitten. Kun en mitenkään oo löytänyt just semmosta mistään kaupasta.

    VastaaPoista