29.11.2011

You make me feel... G O O D


Hyvää iltaa, kullanmurut!

Arvatkaapa ketuttaako mua... olin just tullu kotiin kun puhelin piippasi. "1 viesti" ja mitäpä se yksi viesti sanoo. No että mun Elloksen paketti on saapunut V I H D O I N K I N tohon 100m päähän olevaan Valintataloon. Ois voinu tulla se viesti nimittäin hitusen aikasemmin, ni olisin voinut hakea. Nyt en yksinkertaisesti jaksanut. Mut hei, tiedättekös mitä tuo tarkottaa? No sitä, että huomenna on taas PLUSKOON MUOTIKUVAUS!! Joten huomenna tulee pelkkää kuvaa oleva postatus ja te saatte sitten taas kertoa, et jääkö vai pistetäänkö takasin. :) :)

Oon muuten huomannu, et kun mieheni kuuntelee jonkinlaista räppiä taikka mitä se nyt onkaan... Ni sen musamaku on tarttunut muhunkin! (enkä tiedä, olenko asiasta iloinen vai en)

Oletteko mainonnan uhreja? Myöntääkö ees kukaan? Mä voin myöntää tietyssä tapauksessa olevani. Meinaan, kun näen Fruktiksen shampoo (ja hoitoaine) mainoksen, ni tulee heti olo et hei, määki tahdon kokeilla! Tosin tää ei kyl aina uppoo muhun. Mut nyt tää uusi Pure and Shine -sarja on napannu musta kiinni ja tänään kokeilin ensimmäistä kertaa. Voi että miten ihanan tuntusta ja tuoksuukin ihanalta. Nyt odottelen, et tuleeko sitä luvattua kiiltoa enemmän. Ja mikä ihaninta, tässä ei oo yhtään kuulemma parabeenia, silikonia eikä väriaineita. Tuo silikooni nimittäin teki mun hiuksista ku siimaa, yhtä saamarin vahvaa! (tai niin mulle sanottiin et tuo sen tekee, joten pitäs välttää ku muutenkin hiuslaatuni on VAHVAA)

Pieni työkatsaus tähän lopuksi vielä (joo, anteeksi, lupaan vähentää tätä)
Kuten arvasinkin, niin tänään ei tarvinnut normaalia päivää tehdä ja aamen siitä! Sain nimittäin käyttää sen ajan päikkäreihin, sillä olen ollut väsynyt kunnen nukkunut viime yönä riittävästi. No oma vika koska olisinhan mä voinut tehdä tänään työni vähän myöhemminkin mutta kun ei. Piti päästä miehen kyydillä töihin ja sehän ei nyt minua mihinkään puoleen päiviin odottele. Eipä se nyt paha ollut, kun sai ne päikkärit sitten ottaa. Tosin nukahdin paluumatkalla bussiin, mutta ONNEKSI heräsin 5min ennenkuin saavuimme keskustorille. Moni muuten töissä kehui lattioiden puhtautta ja kiiltoa. Ja muutama ihmetteli, että miten jaksoinkin tulla jo aamusti töihin, kun sieltä olin n. 9h sitten lähtenyt. Helposti - pelkällä tahdonvoimalla!


HUOM HUOM!
Viimeistä vuorokautta aletaan kohta viemään. Eli vielä ehtii osallistumaan "Keksi blogille uusi nimi" arvontaan!

2 kommenttia: