7.12.2011

Got a pocket full of hundred dollars bills


No niin!
Nyt on sitten puolison joululahjat hankittuna, yhtä lukuunottamatta! Pitäisi varmaan huomenna raahautua sen verran kaupungin suuntaan, et käväisisin tsekkaamassa tuon pelidivarin. Josko sieltä löytyisi jo tämä uutuuspeli jota mieheni tekevi mieli. :) Yleensähän meillä ostellaan VAAN käytännöllisiä lahjoja, mut mieluusti sitä nyt jouluna istuskelee sohvalla ja tsekkailee kun yks pelailee. Tai siis ainakin itse tykkään seurata pelin kulkua.

Eli vaatetta tulee tänä vuonna pukinkonttiin. Minä ostan miehelleni ja mieheni ostaa mulle. :)
Oon kyllä tyytymätön tohon Dressmanin boxerivalikoimaan, niin vähän mitään kivaa mallia. Mut ainakin palvelu oli mukavaa, joten se pelasti hieman tilannetta. Oon muuten normaalisti saanut Kalevala koruja joululahjaksi, mutta tänä vuonna kielsin kun tulee käytettyä niin huonosti. Pitäisi taas opetella siihen, et pitää korua kaulassa. Se menee niinkin nopeasti pois, se korun käyttämäinen kun ei kesällä hiostavuuden takia tykkää pitää.

Huominen on meikäläisellä vapaapäivä, kun työpaikalla on peruspesijät tänään ja tekevät mun kohteestani tuon torstain alueen pois. Kyllä mulle kelpaa tämmönen. Ens viikko onkin sitten täysinäinen, kun sitten seuraava onkin vaan puolikas. :) Sitte on joulu!! Alkaa jo muuten raivostuttamaan kun ihmiset kyselee joka puolalle joulusuunnitelmia, on sitten aika hauska sanoa vaan et en tiedä. Niinku en tiedäkkään... meidän joulusuunnitelmat kun voi päivää paria ennen vasta selkiintyä. Itse kyllä suunnittelisin sen jo hyvissä ajoin, mutta ei tuolla mieheni suvun puolella. No mut se nyt on varmaa se, et äidilleni mennään aamulla syömään puurot ja viedään sille joulukukkanen. Ja loppuehtoo onkin sitten vähän vielä kysymysmerkkinä, et teemmekö me joulusapuskat itsellemme vaiko isommalle porukalle.

7 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää vieläkin tuo takki.

    Mulla on vielä osa lahjoista hankkimatta, mutta ei mitenkään stressaavasti (enkä tollasesta suostu mitään stressiä ottamaankaan). Odottelen myös paria postipakettia, joissa niitä on tulossa.

    VastaaPoista
  2. PS,
    Kiitti. Se on ihana ja lämmin! <3
    No mulla on just toi peli hankkimatta. Koetan löytää käytettynä, vaikkei se uutenakaan paljoa maksa. Mut kierrätys on hyvä idea. :) Eikä noista lahjoista ja niiden hankkimisesta kannata stressata mitenkään. :)

    VastaaPoista
  3. Ostin just Lidlin karpalolonkeroa ja tuli sä mieleen, kun eks sä tykännytkin niistä? Joo niin suosittelen Lidlin versiota, ei aivan niin makea kuin Kurko :)

    VastaaPoista
  4. Triksiina,
    Oi! Joo, siis nimenomaan tuo LIDLIN karpalolonkero on sitä parasta (oon kyl maistanu sitä Otto Karpaloakin sekä Kurkonkin versiota)

    VastaaPoista
  5. Käy ny oikeesti ees peseen hiukses ennen tälläsiä kuvia.. Jos sul ei oo varaa mennä kampaajalle tekeen mitään hiuksilles jootka on muuten aivan järkyt ni käy ees suihkussa... Sulle sopis lyhyempi malli, vähän niinku poikien tukka.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Anteeksi kauheasti kun hiukseni on ihan likaisenaan tämmösissä. Mä ku en niin paljoa välitä jos ne nyt sattuu olemaan likaisenaan taikka muuten päin persettä. Tällainen kun tulee välillä olemaan - näette ainakin ettei tämän bloggaajan ulkonäkö (ja elämä) ole yhtä kimallusta niinkuin joissain muualla. :) Mä uskallan näyttää myös tämän paskasenkin puolen itsestäni. ;) Ku mie kerta kuvaan noita kuvia, kun sille tuulelle innostun enkä paljoa aattele et onks tukka hyvin, näyttää vaatteet ookoolta tästä asennosta jne jne... ;) ;)

    Ja ei, missään nimessä EI poikatukka. Mä oon saanu niin isot traumat poikatukasta, joten sanon ikuisesti sille Ei. Mä tykkään tästä puolipitkästä kun hiukset saa hyvin kiinni (töitä aatellen) ja sit jos tykkää tehdä jotain spesiaali niinku tehdä kiharaa tai jotain, ni sekin onnistuu hyvin. Mut kiitos vaan ajatuksesta, et sun mielestä sopis lyhyempi poikamalli. Mut usko pois, kun näkisit mut poikatukalla, ni sanoisit et eijei, pois tommonen, hommaa hiuspidennykset, tää on ihan karsee sulla jne jne... ;) Ja muutenkin, mä tykkään simppelistä hiusmallista, vaikka kuolaankin erikoisemmista. Mut mun kannalta kannattaa mennä sen simppelin kanssa vaan. ;)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi. Voi hyvä isä sentää, anna nyt toisen tukan olla :)

    VastaaPoista