5.12.2011

Korvaläpysköiden metsästystä

Vapaapäivä!
Nukuin kerrankin pitkään ja sitten extempore päätin lähteä käväisemään kaupungilla.
Tarkoituksena oli etsiä itselleni uudet korvalaput, kun bussia odotellessani huomasin että jotkut korvanlämmittimet ois ehkä jo aiheelliset. Toki multa kotoa löytyy kahdetkin (tummansiniset ja mustat) mutta kun ne on niin vanha ja rähkäiset - toisekseen haluan punaiset läpät!

Kiersin ja kiersin varmaan suurimmanosan Porin kaupoista läpi ja mitä silmäni näkevätkään. No eivät yhtikäs mitään! Siis yhdessäkään kaupassa EN törmännyt niihin saamarin korvaläpykkäisiin. Joka puolella oli pipoa ja baskeria sun muuta. Mut ei niitä mun kaipaamiani läpykköitä. No netistähän sellaiset toki löytyisi mutta olisin halunnut ne samantien käyttöön. Nih! Voi tätä huonoa onnea, kun pitää olla tämmösessä tuppukylässä. Oon alkanu haaveilemaan muuten taas Tampereella asumisesta - asuinhan siellä vähän yli puolisen vuotta, muutama vuosi sitten. Ja se oli upea kokemus!

Yoursin tilauksen kanssa oon tehnyt aikalailla päätökseni. Toki siinä auttoi sekin, että moni mun haluama tunika/mekko on jo menny loppuunmyydyksi. (oiskohan tolla postatuksella ollu vaikutuksensa?)  Ja tuon viimeisen juhlamekon kohtalokin ratkesi kun tajusin, että se on aivan liian pitkä mulle enkä itse osaa sitä lyhentää kun helma on tommonen erikoisempi. Sekä teidän rakkaat mielipiteet on myöskin avannut silmiäni. Mut hei, vielä te kerkeette kertomaan mielipiteitänne tuon Yoursin tilauksen suhteen - tilaan nimittäin luultavasti viikonloppuna nuo. :)

Täällä on tälläkin hetkellä vähän liukkaat tienpinnat. Piti itekki mennä melkoisen varovaisesti. Äidillekin piti soittaa ja varoittaa sitä, kun sillä tuo toinen jalka on operoitu eikä se saisi mitenkään loukata sitä. Joten totesin, että pistää piikkikengät jalkaan ja menee hy-yyyvin varovaisesti. Pitäisi tällä viikolla mennä tutkailemaan kauppoja vielä paremmin - sillä kertaa näkösässä on miehelleni joululahjat. Ollaan sovittu et ostetaan vain ja ainoastaan käytännöllistä. Joten mun lahjani ovat luultavasti jotain vaatetusta. Ja samaa aion varmaan itsekin toivoa, kunnen nyt löytänyt mitään ihanaa kaulakorua itselleni. Olen yleensä saanut Kalevala koruja (kaulaan) joululahjaksi mutta nyt ei ole mitään innostavaa ja kun nyt järkevästi ajatellaan, niin eipä noita koruja olen tullu käytettyä taas tuon hellekesän jälkeen. Pitäisi kyllä opetella taas käyttämään!. :) No, ehkäpä tämä Yoursin tilaus on mun joululahjani. ;)

11 kommenttia:

  1. Oletko nähdyt just punaisia korvaläpysköitä myynnissä netissä? Ne, mitä itse olen löytänyt on vaan sitä ruskea-harmaa-musta-leopardikuosi linjaa, joten kiinnostaisi nuo punaiset. :)

    VastaaPoista
  2. Ps,
    Olen kyllä nähnyt.
    Tosin en missään Elloksella sun muualla, se oli joku semmonen erikoiskauppa. Täytyy käydä tuo sivuhistoria läpi, et mikä se osoite onkaan. :)

    VastaaPoista
  3. Se oli Cybershop missä oon nähnyt, mutta myöskin Backstreetillä näkyi olevan. :) Tosin onhan mulla tuo yks pantakin - pitää vaa opetella sen käyttö uudelleen, ku käytän kuulemma sitä niin vanhanaikaisesti. :) Voi kun se Noora tekis niitä vielä punaisenaan. :)

    VastaaPoista
  4. Korjaatko tuon pienen typon Lumingerien linkissä?

    VastaaPoista
  5. Nythän voi jo ihan hyvin pitää pipoa. Tai sitten tuubihuivia, jonka voi laittaa päähän, sehän suojaa korvia.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Mä en käytä pipoa, koskaan. Mä en vaan A. osaa käyttää sitä. B. olla sen kanssa. C. se saa mut näyttämään tyhmältä.

    Tuubihuivia odottelen, kun oon sellaisen tilannut. Mut onneks mulla on takissa huppu, ni sekin helpottaa. :) Ja kyl multa vanhoja korvaläpysköitä löytyy, oon vaan kyllästynyt niihin ja ainaiseen MUSTAAN.

    VastaaPoista
  7. Ihan varmasti sulle sopii pipo tai baskeri. Niitä kun on niin eri mallisia ja erilaisista materiaaleista tehtyjä :) Vaatii tietty opettelemista, jos ei ole tottunut pipoa käyttämään.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    Niin, totutteluahan se sitten vaatisi. On mulla toki tommonen joku ihme pipo mis on korvien kohdilla semmoset pitemmät läpyskät. Se tais olla viime vuonna muotia - en tiedä onko enää. Sitä oon kyl pitänyt (en vielä tänä vuonna) kun ollaan miehen kans oltu lenkillä.

    VastaaPoista
  9. Piiuska pipothan on aivan ihania! Sulle sopis joku tällai tyttömäinen/naisellinen kuten http://www.ellos.fi/dv/30-Asusteet-Hatut-lippikset/Accessoriesbyellos/_/N-fulZ1z128ic?Nr=268064
    tai
    http://www.ellos.fi/dv/30-Asusteet-Hatut-lippikset/Somewhere/_/N-fulZ1z13si0?Nr=337044

    Oon just neulosmassa itselle sellasta kaulurihuppua, siitä tulee ihana ja ah niin lämmin!

    VastaaPoista
  10. Anna,
    Mulla on just tommonen ku toi valkoinenkin on. Mut se ei oo niinku yksvärinen.

    VastaaPoista