15.12.2011

Love is my drug


Tuli muuten se Elloksen täydennyspakettikin, jonka hain kylläkin jo tiistaina mut tänään vasta testailin niitä vaatteita. Ja voi että, ne housut on edelleenkin liian löysät. Vaikka otin nyt kaksi numeroa pienemmät. Nauroin oikein ääneen, että jotkut nelinelosetko mun pittää ottaa, et tulee sitä semmosta mitä housuilta hieman odotin. No ei muutakuin takaisin ja samalla lähtee myös yhdet rintaliivitkin takaisin kun olivat kupeistaan liian isot, mitä kyllä odotinkin. Että nyt mä tiedän aika virallisesti rintaliivikokoni, 100G. Ja nyt tulee sitten pitkä tauko ostoksissa, ainoastaan hyväksyn tarpeelliset ostokset joihin EI lukeudu nyt tällä kertaa yhtäkään mekkoa/tunikaa eli housut, rintaliivit ja sukat lasketaan sellaisiksi et jos tulee hyvät vastaan, ni SAA ostaa. :) (ja lehmät lentää... katsotaan nyt kuinka kauan mun EI tunikoita ostolakko kestääkään tällä kertaa, viimeks tais kestää... kuukauden?)

Isäntä on ollu kovin pahoillaan meidän kanamarinaatiepisodista. Oonki saanu hemmottelua oikeen kunnolla. Että ei tolle voi oikeesti hei olla vihainen kovin kauaa. Mut huomautin toki asiasta, että minä en ole mikään kyökkipiika hänelle. Seuraavalla kerralla mää en sitte siivookkaan että saa sitten mun puolesta vaikka palaa puhki koko lattia. Et soon sitte niin kauan siinä, kunnes isäntä itte suvaitsee siivota pois. Jaa miten mua on hemmoteltu? No mulle on tehty namia, mua on hierottu yms... ja muutenki toiminu pienimutoisena hovimestarina. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti