19.12.2011

Only worth living if somebody is loving you


Mullapa alkoikin tämä viikko hieman heikossa hapessa, mut sitkeesti olen pistänyt tossua toisen eteen kun edessä on kuitenkin vain kolmepäiväinen työviikko ennen pientä jouluvapaata.

Tiiättekös muuten mikä on vähän hassua... Kun kävimme eilen isälläni, niin hän löi lähtiessämme meille käteen KILON joulusuklaapaketin. Ai mikä tuossa on huvittavaa? No se, että kun samalla hengenvedolla isä mutisee minulle tuosta ylipainostani. Mun olisi tehnyt mieli sanoa, että mitä sitten annat tuollaista suklaata kun tiedät minun olevan ylipainoinen, mutta tyydyin vain toteamaan että eivät ne minun suuhuni kyllä menekkään.  Koska mua ei silleen suklaat eikä muutkaan makea kiinnosta. Olen enemmän suolaholisti, joka luultavasti selittyy sillä, että suvussamme on porukalla matalat natriumarvot ja suolaa pitäisikin (ilmeisesti) käyttää hieman enemmän. Äidilläni se näkyy heikkona olona, mulla taas päänsärkynä.  Makeat ei kyllä meillä kauaa kestä, sillä perheessä on kyllä makuri. Mieheni. Joten sen napaan tuokin kilo uppoaa. :) No ei mitään, sopii hyvin sillä kuin miehelläni on lihotusyritys meneillään ja tällä hetkellä on keväästä lihonnut 15kg.

Mun Yoursin tilaus on lähetetty 13.12. Nyt katsotaankin sitten mielenkiinnolla, että ehtiikö se tulla jouluksi. Yleensä tuolta on mulle tullut viikossa se paketti, joten toivo on isolla että tulisi aatoksi sopivasti. Sen tiedän, että yhtä mekkoa on lyhennettävä mutta onneks äiti on ompelija ni ei varmaan tuu mitään ongelmaa sen tekemisessä.

Aikalailla muuten tasan kuukausi kun meille tulee 9v. täyteen mieheni kanssa. Vielä tätä ei juhlita kovinkaan isosti mutta jo vuoden kuluttua pitää varmaan jotain spesiaalia keksiä. :) Meidän viikonloppu meni kyllä niin ihanasti, tuntui ku oltas just taas tavattu ja ihastuminen on käsinkosketeltavaa. Tuo tommonen tunne on mitä ihaninta. Rakastuneena on ihana olla, vielä 9v. jälkeenkin.

Huomasin että muissa blogeissa on hehkutettu tuollaista mielenkiintoista skabaa, että lukijat saavat äänestää suosikkibloginsa NY:n muotiviikoille. Nii määki sit vinkkaan siitä teille. Itse kävin jo antamassa ääneni eräälle blogille, jonka tyylillä olisi hauska lukea, että millainen muotiviikko sitten oli.  Ja vaikken itse olekkaan virallisesti mikään MUOTIblogi, niin totta kai mua ihan naisena kiinnostaisi New Yorkin muotiviikot.

8 kommenttia:

  1. Minkä takia miehesi on lihottanut itseään? 15 kiloa keväästä on melkoinen määrä. Ja ihan herkuilla vai?

    VastaaPoista
  2. Hän käy punttisalilla, haluaa lihaksia ja on niitä saanutkin. Ei siis mitään perinteistä pullapallovatsaa ole saanut, vaan koko 15kg on mennyt mukavasti rintalihaksiin, habaan ja reisiin. Noin mitä itse seurannut asiaa kuola valuen. ;) ;)

    Ja on siis noilla proteiinijauheilla sun muilla nostattanut painoa + syönyt vähän enemmän perusruokaakin sekä herkutellutkin.

    VastaaPoista
  3. kiitos paljon! aikamoista tekstiä sieltä fäshion viikiltä tulisikin ;D

    VastaaPoista
  4. Nata,
    No toivotaan, että voitto tulee kotiin ja päästään sitten lukemaan aikamoista tekstiä. :)

    VastaaPoista
  5. Oothan käyny kattoo sun sähköpostia? Laitoin sulle viestiä joku päivä sitten :)

    VastaaPoista
  6. Verkkariterkkari,
    Olen kyllä, mutten ole vielä ehtinyt vastaamaan. Kiitoksia kovasti siitä, se lämmitti mieltä ja sai hymyn huulille. :)

    VastaaPoista
  7. Hyvähyvä, niin oli tarkotuskin!

    VastaaPoista